Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Hades

That was fun... let's do it again! 2e ronde: 4 Amnesia's (WOS)

Recommended Posts

ajajaj... rippen... dan weet je direct weer waarom je zelf kweekt.

Wel wat verbrande topjes gespot Hades.

 

Trouwens, er is niets verkeerd met over uzelf in de derde persoon praten. Baekelandt vindt dat toch. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...

Trouwens, er is niets verkeerd met over uzelf in de derde persoon praten. Baekelandt vindt dat toch. ;)

 

Het ene sluit het andere niet uit natuurlijk ;) Of misschien is het idd normaal en spoort de rest gewoon niet :huh: Of misschien moet iedereen maar gewoon de bus nemen... geen last meer van sporen <_< heh... teveel denkwerk, te weinig wiet :head_hurts_kr:

 

 

Ja, ik had ook al gezien dat er wat verbrande topjes zijn... ik dacht iets te vroeg dat ze klaar waren met groeien... paar vries nachten, dan een paar warme en hup, topjes recht omhoog de lampen in :( Kan/moet ik daar nog iets aan doen?

 

Yep. Zelf kweken rulez :verrygood Maar het duurt wel effe :(

Dus ons Bartje kan mijn toppen kussen... ik ga volgende week in 't stad eens shoppen voor een paar tientjes deftige wiet ipv kerstballen en pakjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Epi-Loog

-Taaf

- ... whatever

 

 

De meeste forumvriendjes zijn blijkbaar nog actief op het forum :wave: ... dus wie weet is iemand nog wel geinteresseerd hoe het nu afgelopen is...

Ewel, dat viel al bij al vrij goed mee... 91gr op de weegschaal, een 25gr verlies aan vocht en takken, 75 gram opgerookt :spliff:...

En t was wreed goeie :verrygood

Meer gespoeld vlak voor de oogst en sneller in potten na de oogst. Na 2-3 weken curen was hij perfect dus dat neem ik iig. mee naar volgende ronde.

 

De ietwat tegenvallende yield ga ik op de te grote temperatuurschommelingen in de laatste 3-4 weken steken... Ik kreeg de kamer temperatuur niet snel genoeg aangepast aan het wisselvallige weer met als resultaat dat ze regelmatig onder de 20° gingen. De dag-nacht verschillen waren trouwens hoe dan ook te groot en te snel om goed te zijn. :no

 

 

Sorry aan de posters, volgers en lezers voor dit wat zielige verslagje :cry

k zal extra mijn best doen volgende keer :innocent:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...