Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

wietparkiet88

morphine en wiet

Recommended Posts

vroegahh deden we dat op de basisschool... madeliefjes op ecoliene verf voor moederdag ...en heel veel andere varianten ..

 

komt daar niet ook de paarse wiet vandaan? :lol:

 

 

 

een heel vermakelijk onderwerp gaat r 1 serieus lopen doen .... B)

btw hortensia s hebben ze gewoon kant en klaar mixje voor liggen om ze blauw te kleuren

Edited by agent orange

Share this post


Link to post
Share on other sites
een heel vermakelijk onderwerp gaat r 1 serieus lopen doen .... B)

:lol: ;) ;)

 

gaat zelfs heel makkelijk ja met snijbloemen

Share this post


Link to post
Share on other sites
De kleur van bloesems kun je sturen: maar niet met inkt.

Om blauwbloeiende hortensia's blauw te laten blijven bloeien, gooi ik caustic soda onder deze heesters.

De grond wordt dan basisch, wat resulteert in blauwe bloemen.

Giet je evenwel azijn, dan krijg je roze of rode bloemen.

daar steeek ik dus gewoon een spijker naast in de grond.... werkt veel makelijker dan duure soda, en de plant bij me ouders is ondertussen al 21 jaar blauw/paars bloeiend ipv wit

 

snij bloemen en tulpen nemen heel snel kleur stoffen op uit de grond, maar ze neemn geen koolstof op als kleurstof, en koolstof is naast water het hoofdbestandeel van indiche inkt

Share this post


Link to post
Share on other sites

we hebben het geprobeert met 1 plant.. deze stond al op een (schaal) en pakte zijn water van onderen. daar hebben we 1 capsule in stuk gemaakt en het werkt dus wel.... we hebben die wiet door meerdere mensen laten roke 1 zonder en 1 met en de meeste zeiden dat de gene met het sterkste is.... dus bij deze morphine rocks hahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D :D :D

Placebo effect....moet niet gekker worden hier.....

 

 

 

lekker dom bezig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe alles om van morfine af te blijven.

Jij gaat t mengen in een plant die veel lichaamseigen eigenschappen heeft. Morfine maakt meer kapot dan je lief is.

Gekker moet het niet worden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha je heb er altijd een paar gekke tussen zitten blowsterke!!!! en wij zijn er dus 2 hahaha. was gister geiten stoned vandaar dat ik het in het kort had neer gezet.. ik blow nu een kleine 13 jaar, en kweek nou ongeveer 11 jaar. en moet zegge dat ik dit wel interessant vond om te doen haha. niemand wist dat we de morphine er bij hadden gedaan. we hebben om de 2 weken game avond met een man of 8. dan zitten we met ze alle op de xbox alleen maar te game. ik heb toen 2 schalen neer gezet. 1 schaal met de gewonen wiet en 1 met de morphine wiet... uiteraard waren er een paar die de morphine wiet als eerst rookte en ik heb nog nooit zo iemand zo stoned gezien haha. zelf rook ik m alleen in de avond en de normale overdag. dit om dat je echt kneiter stoned word.//edit// Handel ten strengste verboden op het forum!!!!

Edited by blowsterke
handel

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig. :thumbsdown: morfine roken.

En dan ook nog niks zeggen tegen de mensen die het onbewust roken.... :thumbsdown:

En dan nog handel aanbieden ook... :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

stel nou dat het inderdaad werkt zoals jij denkt dat t werkt wat ik betwijfel.dan maak je straks je "maatjes" afhankelijk van jou morfine wiet...van je vrienden moet je t maar hebben ..

 

als iemand dit geintje bij mij zou flikken en k zou er achter komen.....zou diegene er echt geen plezier meer in hebben

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zie het al voor me om morfine bij de apotheek te gaan halen voor de planten :rofl

Share this post


Link to post
Share on other sites

niemand wist dat we de morphine er bij hadden gedaan.

 

Als dat mij iemand flikte dan at hij voorlopig ziekenhuis voer gemalen door een rietje!!!!

 

 

Precies hetzelfde als die gekken wat mensen wat in hun drinken flikkeren en de mensen niet weten wat hun gebeurd....echt dom bezig!!!

Edited by gobru

Share this post


Link to post
Share on other sites

man ow man, wat een dieptepunt op WF

doodziek,terminaal,verdriet,pijn,slapeloos,levensmoe

Dat zijn de morfinegebruikers die olie gaan slikken

op zoek naar verlichting.

 

Jij bewandelt dit pad andersom.

Je moet een waterpijp pakken

water eruit, GHB erin

geen wiet in de kop maar crack.

en goed diep inhaleren.

Shotje bruin neem je er voor, natuurlijk.

Dat is de juiste manier om naar de klote te gaan.

maar wat mij betreft niet bij mij in de buurt,

en niet op dit forum.

Share this post


Link to post
Share on other sites

En wil je nog sneller naar de klote gaan dan wat Weetje zegt....zoek een boom en neem een touw mee

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij deze topic gesloten.

Topicstarter wil gaan handelen! Post van 10.02 uur.

Dat is ten strengste verboden.

Je account wordt een tijdje uitgesteld.

Bij deze topic gesloten.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...