Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

zappie

Gerommel in de kist

Recommended Posts

hee zODd,

 

Zaden komen uit een Voodoo ( dutch passion). Stamboom ken ik niet van deze. 2 van mijn voodoo's in de kaskweek hebben

van een Durban Poison stuifmeel op hunne dak gekregen. :)

Wat dat voor resultaat geeft, is afwachten. Ik vermoed dat Vd dominant blijft? Daar heb ik te weinig kennis van.

Ik heb niet goed uit gekeken, die DP had weg gemoeten. Dus ik denk dat het zo gebeurd is. Maar ik heb een bende zaden daar

uit gehaald, en is leuk om zo'n verassings pakket te ontkiemen. Gaat het fout heb ik nog zat om te herstarten.

 

gr, Zappie

Edited by zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat kunnen hele vette planten worden ik had het met een killing flield had een enkele banaantjes aan gemaakt (3 stuks) en een Mekong High bestoven.

Nu 2 jaar achter elkaar gebruikt en 2 keer een killer plant.

Beide ook FEM en in 2012 2 baantjes weg gehaald en in 2013 niks maar was gejat.

 

 

Voodoo is denk een aan Nederlands klimaat aangepaste Thai.

 

Ik ga dus zeker nu meekijken.

En thanks voor de extra info.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt goed gedacht, zit thai in.

 

Ik heb even wat ge-mini-researched en kon dit er over vinden:

 

A green strain, developed from Thai parents in 1997. The Thai parents having grown in Holland for years already.

A very strong plant with long thick buds. Has a Thai aroma and a clear, fresh smell. Sativa high, very productive.

 

bron; cannabismjseeds.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

gerommel is begonnen

 

Eergisteren hebben enkele planten yoga lessen gehad, en vandaag effe kieken gaan. Indruk was

dat ze dat niet waarderen konden. Ik heb daarbij een van die yogies gespot met eerste teelballekes.

En het ziet uit als komen er meer uitvallers juist bij die gebogenenenen. Stress? van gymles? :D

Afgelopen dagen ging het ook vrij rappiezappie met de bloei start. Veranderingen snel te zien.

Eigenlijk zijn ze al 2 weken in richting bloeitijd aan het gaan geweest, waarvan nu 1 week op 12/12.

 

gallery_12858_16297_52370.jpg

Een van de niet gebogene.

 

gallery_12858_16297_92507.jpg

Vind ik wat verdacht

 

gallery_12858_16297_1182.jpg

r.i.p

 

 

 

to be continued,

 

 

Don zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi werk Zappie.

 

Ik ga je volgen.

 

Leuke verslaglegging trouwens.

 

Laters

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoi,

 

update: slecht nieuws

 

@escargot, dat volgen loont niet meer

 

 

Want de kweek heb ik afgebroken vandaag, dik de helft heb ik er uit kunnen halen en dan houd ik

het voor gezien. :D Ik ga later dit jaar nog eens opnieuw proberen, maar nu effe niks meer.

 

Ik heb nog zat zaden uit de zadenkweek met Blueberries, dus ik denk dan met die te beginnen.

 

 

tot later

 

 

Zappie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...