Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
TheCrawler

Muur ventilatie

Recommended Posts

Hallo,

 

Ik heb nog geen ervaring met Indoor growing en ik ben de technische mogelijkheden aan het onderzoeken of het wel mogelijk/verstandig is om een tentje te plaatsen. En ik zit met een klein vraagje ivm de afzuiging.

 

Nu de muren van mijn woonst zijn aangesloten aan een schouw, een soort van ventilatie voor vocht laat ons zeggen.

Dus deze muren zijn ook voorzien van ventilatie kleppen zodat de kamer zelf ook kan ventileren en nu vroeg ik me af of ik deze kleppen kan gebruiken om mijn afzuiging op aan te sluiten? Ik heb mijn twijfels of dit wel verstandig is maar wou toch eens polsen bij mensen met ervaring.

Als iemand een andere oplossing???

 

Bedankt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

je bedoelt je afzuiging? ,ligt aan de grote van je ventilatie kanaal en van je afzuiging

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb een maat van mij ergens in de rimboe wonen. Hij kweekt met tent in garage, en heeft helemaal niets verbouwd.

Er zitten net als bij jou kleine gaten in de muur ter ontluchting.

 

Middels enkele high output pc - fans ( meer dan 300 m3 per uur) heeft hij in zijn hele garage een soort overdruk.

Het ene kanaal gaat achter de tent , de ander voor de tent : koelt de wanden van de tent erg goed!!

 

succes

 

sky is the limit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...