Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Abramovitsj

Hoi hoi

Recommended Posts

Hoi hoi.

 

Ik ben Abramovitsj. ik ben een West-Vlaamse belg en ik ben een hydrokweker. Ik kweek op coco's slabs. Ik heb al enkele jaren ervaring en heb toch al mooie oogsten gehad maar 't laatste anderhalf jaar kan ik niet meer aan stekken geraken en kweek ik met zaadjes... Had nooit gedacht dat dit zo'n verschil ging uitmaken.... Ik weet niet goed hoe het komt maar kweken met stekken en kweken met zaad op coco's slabs is een enorm verschil.... als ik ze te vroeg (nog in de groei) op m'n slabs zet groeien ze te hoog en te breed en verstikken ze elkaar. Als ik ze te laat in de bloei op m'n slabs zet dan zijn ze te klein... En met al die verschillen in planten... Echt een ramp. Ik zal dan ook een paar kweekverslagen maken en hopelijk kunnen jullie me hier en daar wat bijsturen... al denk ik toch dat ik er bijna ben om een superkweek te draaien en kunnen jullie hier misschien nog iets bijleren van me :lol: (hoop doet leven)

 

Tot agow

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom op het forum.

cool dat je een paar kweek verslagen gaat maken met slabs dat zie je niet zo veel hier.

jammer dat je geen stekken kan regelen.

 

succes iig

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi hoi

 

Zekers cool, zal graag een graantje meepikken van je coco ervaringen.

 

Ik weet niet of je beschikt over een aparte voor groei ruimte? In dat geval is het misschien interessant om moeders op te kweken en je eigen stekken te snijden. Je bent dan veel zekerder over wat je nou eigenlijk kweekt, de kwaliteit is veel consistenter en het is nog goedkoper ook. Een je elimineert gelijk het gevaar dat je andermans plagen in je hok importeert. (weet niet hoe dat in Vlaanderen is, maar hier in Holland komen spint een meeldouw bv best veel voor bij stekken boeren)

 

Succes dr mee, en hou ons op de hoogte alsjeblieft.

Groeten uit Rotterdam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...