Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
sjuulke

storm

Recommended Posts

aangezien die van mij pijlsnel 1.95m geworden is heb ik palen in de grond gestoken, daar plastic rond getimmerd, een een barbecue hoes erover geschoven. Er is een blaadje geknakt onder de druk van de wind op de plastic, voor de rest toppie :whistling ik begin alleen een beetje te vrezen met dit weer. Alle zijvertakkingen tonen enkel maar 3-vingerige bladeren, mss stress. Het is al dagen kutweer het is verdomme zomer. Afwachten dus, ik kan niet wachten hem terug vrij te laten staan!

Share this post


Link to post
Share on other sites

men plantje van 2 weken stond buiten in de monsteromstandigheden, ik kon er niet bij ik was bij een vriend blijven slapen (lekker veel geblowt) heel de dag de nacht en dag (hier in belige aan het stormen en HEVIGE regenval )

 

ik vreesde het ergste 30 uur later en 15 joints verder kom ik dan eindelijk trg

 

om te ontdekke dat mijn plantje . . . .

 

B) :) :D :D NIETS HAD :( :rofl :) :P

 

zo blij dan maar snel een steun bamboestokje gezet dat er dan maar niets mee zal gebeuren :whistling

 

so happy . . . :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
heb ze gewoon buiten laten staan.... flinke storm enzo maar ze zien er nog perfect uit.

ja die van mij is ook nog dik in orde is zelfs flink de hoogte in geschoten :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze buiten laten staan, maar heb de mijne vanaf het begin al aan een stok vastzitten, wanwege ervaringen met vorig jaar. ander moet je op gegeven moment die stok erin drukken en mol je alle wortels... dus daarom doe ik het altijd vanaf het begin. En heb geen verotte planten, zijn nog helemaal intact :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik heb ze maar weer naar buiten gezet.. :whistling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...