Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GanjaFyah

zweet aanvallen en onrustig gevoel?

Recommended Posts

yoo beste groenliefhebbers,

 

ik rook al ongeveer 3 jaar wel elke dag 1 joint of meer, maar nu sinds +- 1jaar krijg ik na een zeg 10 uur na laaste gebruik een ja ik noem het maar een

zweet aanval en ook een onrustig gevoel. nu vroeg ik me dus af heb ik er mischien medicinaal baat bij of ben ik gwn verslaafd? :P (wat overigens niet erg is maar wel vervelend op het net genoemde dan )

 

tnxx

 

Greetz GanjaFyah ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je in Amerika had gewoon had je een pasje gekregen. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uw lichaam komt te kort aan THC, dan krijg je van die onnozele zweetaanvallen........hij ( lichaam) krijgt er niet genoeg van....dan begint t hem te klachen door te zweten ( gehuil)

 

 

Dus ofwel verminderen of volle bak roken dat je lichaam genoeg reserve thc heeft ;)

Edited by Faraon08

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat gebeurt er als je een pure stick rookt voor het slapen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

tja idd.. of stoppen, dan heb je er nog 1 week last van en dan ben je clean en komt alles goed. of toegeven aan je verslaving en meer gaan blowen. zet de voor en nadelen voor jezelf op een rijtje en maak een keuze.

 

rook je sigaretten?

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

yooo,

 

ff voor de duidelijkheid B) ik wil zeker niet stoppen of iets dergelijks,maar ik vroeg me gewoon af hoe dit kwam ,

dat zal dus een verslaving zijn ;) al hoewel ze beweren dat je aan cannabis niet lichaamelijk verslaafd kan worden :P

 

en ja amnees ik rook ook sigaretten maar als ik een joint draai doe ik er altijd een kwart sigaret bij en ong halve gr weed

 

 

Greetz GanjaFyah

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je rookt waarschijnlijk met tabak en soorten met hoog thc en (extreem laag) cbd.

 

Probeer eens puur te roken en te stoppen met sigaretten (tenzij je dat al doet natuurlijk).

Ga over op hash / soorten met minder thc en vooral hoog cbd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...