Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest snah

plantje op de vensterbank

Recommended Posts

Guest snah

Hallo ,

 

Ik heb 3 arjan's Haze #3 plantjes op de vensterbank staan , raam op het zuiden , de plantjes staan in een ruime pot op potgrond , ze zijn inmiddels 3 weken oud en zijn ongeveer 25 cm groot . Er is geen extra verlichting .

 

Ben vandaag begonnen met het geven van groeivoeding van canna .

 

Hebben jullie nog tips , zoals hoevaak voeding geven , de planten wel of niet draaien enz.

 

Gr.

Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoveel mogelijk met rust laten en 1x in de week beetje voeding mee geven .

maar dit is mijn mening maar zullen vast anderen zijn ;)

 

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wilde een foto plaatsen van die fijne arjens haze .....

Maar Jan ... iPad mini ... Dus die bb-code wilt niet ...

 

Maar ... Die dingen kunnen verdomd groot worden!

Zo groot dat ik ze m'n hok uit geknipt hebt !

 

Hoe dat verder op de vensterbank werkt.... Geen idee..

 

MAAR.... Post eens een foto...

 

Groenegroet,

 

Urbangrower

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb ook de arjans haze 3 gehad, makkelijke plant met mooie toppen en bij mij werden ze niet te groot maar wel groter dan de rest wat er stond.(Niet te lang voor laten groeien ;) )

Hoe je dat zonder licht gaat fixen weet ik niet maar ik heb enkel bloeivoeding gegeven zonder verdere fratsen. Het werden geen colaflessen maar wel mooi en goed te roken. Zeker als je nog dingen moet/wilt doen.

 

gallery_1370_14223_143168.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

een foto zou wel leuk zijn, maar binnen achter het raam zonder extra verlichting.... denk niet dat het iets gaat worden qua oogst.

maja zoals ik zeg zou een foto wel leuk zijn.

 

grtz ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foto's zijn altijd wel leuk vindt ik van een vensterbankkweekje ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Op de vensterbank gaat prima is mijn ervaring, zeker op het zuiden. Het kan zelfs met een vensterbank op het oosten met zonlicht tot elf uur s'ochtends. Je opbrengst is natuurlijk veel minder dan onder een lamp. Draaien zou ik wel doen. Dat zie ook aan de groei van je planten, ze groeien naar het licht toe. Ikzelf zou voorzichtig zijn met voeding. Welke hoeveelheden geef je?

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest snah

Dank voor de reacties .

 

De vraag was dan ook hoeveel voeding geven , de één adviseert om de dag en de ander één of twee keer per week .

Was van plan om dit één keer per week te doen en als de plantjes wat groter zijn om de dag .

 

Vervolgens dacht ik als er zes paar blaadjes zijn om de top eruit te halen of dit verstandig is weet ik niet .

Daarna als ze acht weken zijn over te stappen op bloei voeding en met tien of elf weken afhankelijk hoe de plant er dan voor staat oogsten .

 

Heb een foto maar weet niet hoe deze toe te voegen .

 

Gr.

Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest snah

Of het draaien van de plantjes raadzaam is weet ik niet , het kost het plantje toch veel energie welke beter voor de groei gebruikt kan worden .

 

Hans

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest snah

Hallo ,

De plantjes zijn nu ruim 5 weken en 50 cm hoog , wanneer moet ik nu overstappen op bloeivoeding , ik zie nog geen bloeivorming .

Hoe lang duurt het op de vensterbank voor deze plantjes tot ze oogstrijp zijn

En als laatste vraag wanneer stoppen met voeding ?

 

Gr.

Hans

gallery_38350_16130_51364.jpg

 

gallery_38350_16130_158921.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat je nog ff ken wachten tot je topvorming ziet of je ken een beetje erin gooien kijken hoe je plant erop reageert

 

Groene goete Ali

Share this post


Link to post
Share on other sites

edit : mn moeder zei altijd tegen me dat als ik niks aardigs kon zeggen dat ik dan beter me bek kon houden...

 

*stil*

Edited by gezelligheids roker

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest snah

Dank voor advies en waarschuwing .

 

Ik heb dus 3 van deze plantjes en ik begrijp dat de opbrengst niet in de kiloos zal zijn . Als ik van de opbrengst , als het iets opbrengt een maand of 1 of 2 kan roken ben ik al tevreden .

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk dat als je er uiteindelijk 1 of 2 joints van kan roken dat je een dansje mag doen...

dit gaat niks worden is nog steeds mijn mening (13 augustus gezegt, en bij die mening blijf ik)

maar doe vooral zo nu en dan een keer een foto, dat blijft zeker leuk

 

en wie weet heb ik wel helemaal ongelijk :verrygood

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als ik het goed heb mag arjans haze3 een week of tien, elf. En zonder lamp zou hij half oktober klaar zijn maar dan moeten er nu al wat witte haren zijn. Info ook op ghs te vinden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bloeivoeding geven wanneer plant én bloeit (uiteraard...) én honger heeft

 

je standaard el-cheapo potgrond heeft trouwens genoeg voeding voor 6 weken en geloof me, je plantje op de foto gebruikt niet veel energie en voeding, het is een ukkie...

 

ik denk dat als je er uiteindelijk 1 of 2 joints van kan roken dat je een dansje mag doen...

 

ik volg.

 

Mss een optie om er een spaarlampje of een T8 balkje boven te hangen die wat extra licht geeft tijdens de zon-uren?

 

trouwens zorgen dat ze in de donkerperiode geen licht krijgt uit die kamer of via het raam, anders gaat ze niet in bloei willen. Net om die reden zet je beter een ruderalis op je vensterbank als een sativa-hybride van 11 weken.

 

Succes ermee en succes met de bouw van je micro hokje. Welk micro hokje? Het hokje dat jij gaat bouwen! "Ik heb niets gezegd over een hokje, Baekelandt?". Dat is correct, maar dat neemt niet weg dat je er eentje wil en nodig hebt :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites
Succes ermee en succes met de bouw van je micro hokje. Welk micro hokje? Het hokje dat jij gaat bouwen! "Ik heb niets gezegd over een hokje, Baekelandt?". Dat is correct, maar dat neemt niet weg dat je er eentje wil en nodig hebt :)

 

 

:verrygood

 

 

+1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...