Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dark-elite

Meerdere vragen over superskunk autoflower

Recommended Posts

ik heb 11 superskunk autoflowers staan welke in 2 fases ontkiemd zijn.

 

6 in de eerste fase

en 5 in de 2e fase dus.

 

Mijn planten uit de eerste fase ben ik aan het dieven geweest.

 

zie hier een voorbeeld van een plant uit mn eerste fase:

gallery_4035_15951_150197.jpg

 

zoals je kan zien zijn hier boven in de plant de grote fanleaves er uit gehaald en begint het een lekker topje te worden

 

Nu ben ik in dubio of ik dit zal doen bij de 2e fase superskunks... iemand enig idee over de meerwaarde van het wel of niet doen? Mijn redenatie was dus dat er meer zonlicht op de onderste toppen zou komen.

 

Dan mn 2e vraag dus, ik heb totaal niet bijgehouden wanneer mn zaden zijn ontkiemt en hoelang ze al bloeien. Ik geloof dat ze begin mei zijn ontkiemd en dat zou betekenen dat ze ongeveer rond de 100 dagen al staan! De "haartjes" (weet de precieze term niet) zijn nog overwegend wit maar de bladeren zijn hier en daar al helemaal wit van de cristallen! Ik ben dus een beetje in dubio over of ik wel of niet al moet oogsten..! Hier een close up foto van de top die het het verst uitziet:

 

gallery_4035_15951_2695453.jpg

 

ik hoop dat jullie mij helpen kenne!

 

Happy growings! :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met je pote van die bladeren afblijven :smoke

 

Dieven doe je onderaan de plant. Die fanleaves lekker laten zitten. Je hebt meer aan zonlicht op je blad dan in je toppen

Edited by HansWorst

Share this post


Link to post
Share on other sites

ah duidelijk... bedankt!

 

enig idee over mijn oogst vraag? Ze staan dus al vrij lang maar ik twijfel dus of ik al moet oogsten, ik denk nog even wachten. Ik heb zo wat meer foto's van de toppen hoop ik!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier nog een foto van de top, ik had gehoopt dat die beter zou zijn, maar dat is dus niet zo :smoke

 

gallery_4035_15951_2547975.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die is er nog niet klaar voor.

 

Zolang het weer het toelaat gewoon laten staan.

 

Succes :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thanks HansWorst! het blijft nog wel even warm en de zon is ook regelmatig te zien! Zodra het er op lijkt dat het gaat regenen dan gaan ze onder het afdakje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Microscoopje kopen , en naar je trichomen kijken is de beste manier om te weten of ze klaar is ;)

Edited by Ganjaman1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...