Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Golden Power

Seeds4free

Recommended Posts

Hello forumers

 

 

Ik kwam daarjuist DEZE site tegen en heb er wat vragen bij.

Heeft iemand al eens van deze site gehoord of er ervaring mee en is de site betrouwbaar?

Voor de zaden hoef je niet te betalen (voor 5 zaden) maar alleen de verzendkosten te betalen, deze zijn 10 euro.

Je kan pakjes zaden (per 5) bijbestellen en dat is dan 3,95 euro per pakje dat je extra besteld.

Dus dat wil zeggen dat je 10 zaden voor 13,95 kunt bestellen, lekker voordelig denk ik dan :smoke

 

Als niemand hier ervaring mee heeft of dergelijke dan ga ik het toch nog eens proberen...

Het is uiteindelijk maar 13,95 dat je dan kwijt bent, en als het betrouwbaar is dan heb je een goede deal gedaan!

 

 

Grtz

Edited by Golden Power

Share this post


Link to post
Share on other sites

goedkoop is duurkoop

maar geen ervaring met deze site

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben benieuwd. Als je iets besteld en plant en geoogst hebt zou ik ook mijn kans wagen :smoke

 

site gebruikt wel copywritten images waarvan ze de achtergrond hebben gephotoshopped; wat ik daarvan moet denken weet ik niet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

site ligt er hier al uit:

[b]Server Error in '/' Application.[/b]
		   
[b] [i]The resource cannot be found.[/i] [/b]
		   [font="Arial, Helvetica, Geneva, SunSans-Regular, sans-serif"]			  [b] Description: [/b]HTTP 404. The resource you are looking  for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name  changed, or is temporarily unavailable.  Please review the following URL  and make sure that it is spelled correctly.			 

		   [b] Requested URL: [/b]/Default.aspx

						 [b]Version Information:[/b] Microsoft .NET Framework Version:2.0.50727.3649; ASP.NET Version:2.0.50727.3634

Edited by DonBone

Share this post


Link to post
Share on other sites
Voor de zaden hoef je niet te betalen (voor 5 zaden) maar alleen de verzendkosten te betalen, deze zijn 10 euro.

Je kan pakjes zaden (per 5) bijbestellen en dat is dan 3,95 euro per pakje dat je extra besteld.

Dus dat wil zeggen dat je 10 zaden voor 13,95 kunt bestellen, lekker voordelig denk ik dan :lol:

 

Je betaald dus € 13,95 voor hennepzaadjes en of dat voordelig is weet ik niet omdat er veel rotzooi op de markt is wat via websites in de markt gezet wordt.

 

Koop je zaden bij een respectabele zaadbank, dan kun je nog eens reclameren als er wat is en weet je ook stuk beter of dat wat je denkt te kopen ook hetgeen is wat je in huis haalt en dat om gemiddeld € 10 te besparen waar je bij de meeste zaadbanken 10 zaden voor € 25 hebt incl. verzending :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites
en dat om gemiddeld € 10 te besparen waar je bij de meeste zaadbanken 10 zaden voor € 25 hebt incl. verzending :smoke

 

 

Indeed :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DonBone

Misschien heb ik er wat te snel overgelezen maar ik snap het niet echt :smoke

 

@Lostchild

Daar heb je idd gelijk in!

Ik zag gisteren gewoon de site en wou weten wat jullie er van vonden en misschien toch eens uittesten, maar ik vind het zelf wat riskant.

Zo een voordeel is het nu ook weer niet :lol:

 

 

Bedankt voor jullie mening hierover, ik blijf bij de meer bekende en betrouwbare zaadbanken!

Share this post


Link to post
Share on other sites

als je even googled vindt je ook zat negatieve reacties van mensen die er zaad besteld hebben maar nooit wat hebben gehad

en mensen die fem besteld hebben maar regulier kregen.

en al die reguliere planten lijken schijnbaar ook nog eens ontzettend veel op elkaar terwijl het verschillende soorten zouden moeten zijn.

denk dat het weggegooid geld is

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...