Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
izroc73

Outdoor 2013, 1 RQS zaadje en 4 Positronics zaadjes

Recommended Posts

Hoi allemaal, long time no see (post),

 

Kreeg nogday een zesde plant van Luc op de Cannabisbevrijdingsdag, een Pandora, deze kwam helaas niet goed op, had toch vergeten om de zaad wortel wat langer te laten worden dmv de cd-case (ongebleekt toiletpapier) methode.

Dit jaar gaat alles voorspoedig, 3 planten al geoogst, 2 nog te gaan.

Locatie, ergens in de Betuwe.

Niet meer in m'n achtertuintje in Amsterdam Noord in ieder geval, hier groeiden en bloeiden sommige wel op.

Het gaat ditmaal om een Royal Queen Seeds Northern Light Automatic (feminized) en 4 Positronics Autoflowering (2x Mayday Express, 1 Afghan Express en 1 Critical Express.

Ik had de al bloeiende planten nog in grotere potten gezet maar de wortelkluit van de eerst geoogste Mayday Express was piepklein en helemaal niet tot in de rest van de pot gegroeid, B.O.G. (Bushy Older Grower van de oude website Overgrow) had me al verteld dat je het beste 2 weken voor de bloei de planten in grotere potten kan stoppen, maar dit is met autoflowering varieties een beetje pittiger natuurlijk.

 

Kortom 1 plant al droog in de pot (Mayday Express), nog wel een hoop bijknipwerk.

 

En de RQS NL Auto gaat me hopelijk toch nog een joekel van een hoofdtop worden.

 

gallery_18850_15968_3927464.jpg

Lief van m'n ouders dat ze zelfs met me meedenken.

 

Groetjes,

 

Joost

 

ps. dit is trouwens echt m'n laatste groei, ik vertrek volgend jaar februari naar Tel Aviv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

in tel aviv is het klimaat ook goed ;)

weerkundig dan... politiek is andere koek

Share this post


Link to post
Share on other sites

mooie test! zonder lamp , echt puur met alleen zonlicht

 

jaren terug liep ik ook rond in tel aviv, ergens laat jaren negentig.

voor goeie stuf moest je naar haifa, en lekkere wiet was vaak exact dezelfde als niet zo lekkere wiet , alleen later geoogst..,

 

ik hoop voor jou dat je daar ook een beetje fatsoenlijke rassen kan kopen , want vroegah was alles Sinaï Sativa.

Zelden tot nooit een indica wietje gevonden, laat staan een dunne Grote vloei ( alleen Swan Papers , zo dik als een pagina uit je agenda)

 

Houd ons op de hoogte!

en ook van je kweekje natuurlijk!

 

( pakt popcorn en schuift aan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi bedankt voor de reaktie's, ik ga trouwens niet naar Tel Aviv om daar te kweken of wiet of hash te roken,

enkel voor de fun.

Neem ook niks mee (ben geen smokkelaar).

 

Luc, ik denk dat je Pandora zaadje niet opkwam omdat m'n aardemix mogelijk iets te scherp was,

wat dat betreft had ik beter het gekraakte zaadje (er kwam net wat witte wortel uit), in de Asef Zaai en Stek grond kunnen planten.

 

Leuke tip over Haifa, ben ik vorig jaar met m'n vader ook al eens geweest met een Corendon rondreis door het beloofde land.

 

Schitterende kerken bezichtigd, waaronder de Maria inslaap kerk in Jerusalem.

 

Binnenkort hopelijk foto's van een geslaagde oogst.

 

1 van de Positronics (de laatste die nog geoogst gaat worden) is op het randje van klaar denk, maar m'n ouders zijn nu op

Vlieland met vakantie dus die laat ik lekker stoned worden. Ben opgenomen momenteel in een psychiatrische inrichting en

dat oogst een beetje moeilijk laat maar zeggen.

 

Er zaten trouwens witte wollige insektjes in, hopelijk laten die m'n toppen met rust.

 

De Royal Queen Seeds Northern Lights Automatic is pas een weekje ofzo in de bloei, denk eerder 2 weken zelfs.

 

DOEI! Straks weer heerlijk dineren.

 

Kan trouwens niet wachten om weer vreselijk stoned te worden!!!!

 

STAY LID AND SMOKE ON!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hier wat foto's van de afbloeiende plantjes.

Vandaag word de laatste Positronics geoogst en op z'n koppie gehangen met de grote bladeren verwijderd.

De Royal Queen Seeds Northern Light Automatic mag nog een paar weekjes doorbloeien.

 

gallery_18850_15968_68947.jpg

Een mooie top van een Positronics autoflowering variateit.

 

 

gallery_18850_15968_114289.jpg

Overzichtsfoto van de spot (plek) met op de achtergrond zonnebloemen die ik ook zelf ontkiemt heb. Zowel rode als gele zonnebloemen.

 

Geniet van een mooie Gay Pride op ieders eigen manier!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Geniet van een mooie Gay Pride op ieders eigen manier!

 

k blijf thuis als je het niet erg vind :smoke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi,

 

Hier nog een zooitje foto's die m'n ma of pa gemaakt heeft, denk m'n ma.

 

Erg kleverig en stinkend volgens haar, mijn vraag ziet dit er al oogstrijp uit?

 

Ben 'n beetje de tijd enzo kwijt door gedwongen opname in Psychiatrische Kliniek.

 

Denk wel dat ze al 8 weken bezig is met bloeien.

 

Big Bummer, ze waren de fles Bio Heaven vergeten die lieve ouders van me, dus deze

plant is een van de weinigen die Bio Heaven heb gehad, welliswaar sinds pas 1,5 week weer.

 

gallery_18850_15968_25234.jpg

 

gallery_18850_15968_24647.jpg

 

gallery_18850_15968_4709.jpg

 

gallery_18850_15968_12480.jpg

 

gallery_18850_15968_976.jpg

 

gallery_18850_15968_27913.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

die zien er wel ff lekker uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

en al geoogst ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...