Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hallo growerkes ,

 

 

Heeft iemand ervaring hier met 1 plant in grote pot , in Scrog?

 

Tent : Dr90 Lamp : 400 watt.

 

Of beter 4 plantjes ivm opbrengst?

 

Mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

In jouw geval wat meer plantjes, mocht er wat gebeuren dan heb je nog wat staan en voor 1 plant hele DR90 opvullen en goed opleveren is best nog wel kunst ;)

 

Ik zou er 5x 26ltr of 5x 19ltr inzetten en ze dan een keer toppen en wat knakken met je Webit erboven.. allles wat boven de Webit komt, knak en zo hebbie een knakscrogding als je de takken die geknakt zijn weer stut (touwtje terug aan stam mag) :P

Edited by lostchild

Share this post


Link to post
Share on other sites

5 x 26 liter is aan de vele kant, ik gebruik 5 x 18 liter pf 19 liter is evengoed en heb nog genoeg plaats voor een ventilator te plaatsen of een bevochtiger

 

 

Alleen maar 1 plant is wat risico kant als je geen ervaring hebt, zoals lost child zegt ; ik zou ook voor 5 planten gaan voor in geval er iets mis gaan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt voor de tips mannen.

 

Zal nog efkes zoeken zijn naar het soort zaad (hou van haze,maar waarschijnlijk niet haalbaar in deze setup).

 

Ik had ook zitten denken aan de Heribei van Sannies (kan ook indoor worden gekweekt)

 

Want in de hoogte ben ik gelimiteerd,en weet bij god niet hoeveel voorgroei enzo.

 

Ik had berekend : 1M80 - 40CM (--->lamp) = 1M40 - 30 CM (hoogte potten) = 1M10 grog geschat...

 

Met scroggen heb ik totaal geen ervaring,dus wordt dit de eerste keer,want dit moet wel de bedoeling worden.

 

Ik vraag me enkel af of zo'n netje wel goed is ,of waardeloos (ivm stevigheid)

 

En is het mogelijk een kleine 200 g te oogsten ?

 

 

Mvg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opbrengst zal hetzelfde zijn bij 1 plant, maar je kan beter voor meer planten gaan voor risicospreiding en tijdswinst. minder planten=langere groeifase voor dezelfde opbrengst

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...