Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Wesuteru

Grinders

Recommended Posts

Hey!

 

Ik gebruik nu een tijdje een 2-kamers grinder, die ik van een vriend gekregen had toen hij het land verliet. In de deksel, en de 1e laag zitten tandjes, en een aantal gaatjes waaronder gaas zit. Zo kan er nog wat kief tussen die gaatjes vallen. Dat valt dan in een aparte kamer, waar al die restjes kief dan samen komt.

Het is vast niet zo'n heel duur ding, maar wel volledig staal, en weegt ook nog best wel wat.

 

Ik zat er over na te denken om een redelijk goeie tot goeie 3-kamers grinder te kopen, zodat al het wiet wat bovenaan vermaalt word, naar de volgende kamer valt. En daar zit dan weer een gaasje, zodat er nog wat overgebleven THC in het compartiment eronder valt, en kan ik zo efficiënt gaan sparen.

Ik heb wel eens zo'n grinder gebruikt, maar merkte dat er bij sommige grinders nog grote brokken wiet naar beneden vielen, en het moeilijk te draaien werd, en tevens ook vreemd brandde door die grote stukken ertussen. Met die grinders moest ik dan ook maar op de kop grinden, en hem daarna omdraaien, even schudden en alles erdoorheen laten vallen. Dit laat wel veel troep achter in je grinder, dat je later weer allemaal eraf moet schrapen als je je grinder schoon wilt houden, of je kief wilt roken/sparen.

 

Ook zijn heel veel grinders echt torenhoog, en ik vind het wel fijn als ik mijn grinder gewoon in de palm van mijn hand kan leggen, en niet zo'n mega ding mee te nemen.

 

Waar moet ik op letten als ik een 3-kamer grinder wil kopen, zodat ik niet op de kop hoef te grinden, en het wel mooi klein vermaalt?

 

Ook wil ik een beetje snel die THC op kunnen sparen in de kief-catcher (of hoe men dat hier noemt), zijn daar ook weer bepaalde theorieën voor, voor welke grinder daar beter/sneller in is? (Heb wel wat gelezen over een muntje erin te doen, maar dat valt altijd nog wel te overwegen)

 

Zijn er 3-kamer grinders die niet zo hoog zijn?

 

Hoe veel zou je moeten betalen voor een goeie grinder?

 

Wat voor grinder gebruik jij, en wat vind jij de 'beste' soort grinders?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...