Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
ejb

20 jaar ! JIPPIE

Recommended Posts

Beste mensen,

 

onlangs werd ik 36 jaar, wat betekent dat ik al 20 jaar blow!!!!!!! en daar ben ik trots op. Ik drink niet, rook niet het begon op mijn 15-e, ik had gehoord dat in vogelzaad wietzaad zou zitten, nou dat was snel geregeld, alleen die blaadjes rookten niet lekker, zeker natte blaadjes niet, later werd ik meer op de hoogte gesteld en al snel was ik om!!!!! blowen was en is mijn ding, nu 20 jaar later rook ik medicinaal en kweek ik nog steeds wat plantjes buiten!!!

 

wiet, hash...mooi medicijn, heerlijk genotsmiddel, mooie plantjes, leuke hobby, op naar de komende 3x20 jaar!!!!!!!!!

 

hieper de piep voor mij!

 

sommige mensen zullen zeggen dat ik er niet trots op moet zijn, maar fok them! ieder z'n eigen, laat hun maar alcohol drinken, roken en weet ik veel wat, ik ben trots en blij dat ik smoke.

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik ben ook 36 nu, ik drink ik rook en ik blow....trots erop zoals jij zegt...nee, tevreden met mn levensstijl...ja

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hier 38/24, en we zien er nog steeds jong uit :specool :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proficiat EJB, hier nog een paar dagen te gaan dan zie ik Sara, dan blow ik al 35 jaar.

In het begin dacht ik recreatief, achteraf, was het toen al een medicijn voor mij.

Al jaren is het mijn enige medicijn wat ik gebruik, niet alleen blowen, maar ook dampen en consumeren via voeding of drank, waaronder AHO en cannabistinctuur , die ik niet meer weg kan denken uit mijn dagelijks leven.

Heb er vele ziektes mee overwonnen en blijf dat ook zeker doen.

Laat de pharmeutische industrie hun rotzooi maar houden, de supermarkt ook hun groente en fruit.

Alles biologisch kweken en eten , dat is pas fijn.

 

Leuke dag en geniet ervan

Share this post


Link to post
Share on other sites

35/20 hier, en ik voelnme er niet slecht bij, ben geen gevaar voor de maatschappij, doe niemand kwaad, houden zo

Was 15 jaar, bijna 16 toen ik men eerste rookte, man ik was meteen verkocht. Dat heerlijke gevoel door je lijf voelen kruipen, tot je tenen toe.

Heb veel soorten drugs genoten, of misbruikt (speed is geen drugs, is rotzooi!!!! blijf eraf) in men tienerjaren gabbertje he, maar tegen men 18 en tijd om men diploma te halen ook even vlot mee gestopt.

Maar een Jointje, pfff dat spul langer gebruikt dan er geschiedenis geschreven is. En zolang ik kan blijf ik het doen, vraag me niet wat ik zou doen zonder, maar langer als enkele weken vakantie moet het niet duren.

 

Geniet van je rokertje en de zon dezer dagen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn medicijn is BIER....

 

En ben al dik 20 jaar verslaafd... Uhhh bedoel alcoholist.

:specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook pas een jaar.

Ik ben ook trots op mijn passie, alleen jammer dat mensen het niet accepteren.

Ze vragen of je wil minderen ( al rook/verdamp ik maar 2x in de week)

En als je te veel over je passie praat noemen sommige je al een junk :specool

Ik lees en chat dan ook graag op dit forum, met mijn mede passie genoten :lol:

Edited by stoner123

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik denk als iets je bevalt/helpt en je bent zelf tevreden met je gebruik van wat dan ook, dat het weinig uitmaakt wat andere vinden...het is jouw leven.

ze gaan ook niet de kleur van hun auto aanpassen omdat jij dat mooier vind, waarom zou je je gebruik aan moeten passen aan hun.

het is nu 36/20 hier idem, en al vele in het leven meegemaakt die het niks vonden...naja kijk je lekker een andere kant op denk ik dan maar.

ik ben tevreden met wie ik ben en wat ik doe :specool

 

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

42 jaar ben begonnen met blowen toen ik 13 was dus blow al 29 jaar,alle drugs gebruikt die er te krijgen zijn/waren.

Ondertussen overal mee gestopt behalve blowen. :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik ben 15/15 seksverslaafd

Share this post


Link to post
Share on other sites

@harry

ik heb ook vanalles geprobeerd...maar blowtje past het beste bij me dus daar houd ik het lekker bij

 

@amnees

verschil moet er zijn :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

@amnees

 

Je bent 15 houd van 15 jarige en bent sex verslaafd.moet ik het zo zien? :lol:

 

 

@gezelligheids roker

 

Ik was het zat om elke dag rot te zijn van die andere troep,op een gegeven moment ben je dat beu.

Blowen blijft gewoon lekker,lekker 's avonds na het eten op de bank :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

tegenm de tijd dat ik 36 word zit ik aan 10 jaar harddrugs medicijn gebruik en 20 jaar blowen :specool

ook op me 16 begonnen met blowen op me 19e pas met serieus growen

 

ik steek er 1tje op op je 20 blowjaar :lol:

 

@achterlijke ik denk dat amnees sinds 15 jaar al 15 jaar seksverslaafd is,

hoop ik wel dat de leeftijd van de doelgroep in al die jaren iets gestegen is, anders is het hier geen wietforum meer maar een p forum

Edited by Grow Weed

Share this post


Link to post
Share on other sites

leuk al de reacties, felicitaties ( thanx ) en ook de eigen verhalen!!!! TOP !!!!!

 

er ligt nu een lekker afghaan hash jointje op me te wachten, niet veel in gedaan, weinig slaap gehad gister ( te laat naar bed en baby wakker ) dus gewoon eff een klein beetje om in slaap te komen, pijn wat te dempen.....

 

straks in de tuin eff smoken en dan hoppekee naar bed!!!!

 

gr ejb

Share this post


Link to post
Share on other sites

liever een 30 jarige dan een 15 jarige

Edited by amnees

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...