Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Dr.SmO_okeAlot

Temp + LV

Recommended Posts

Hee mede canna lovers, heb eens een vraagje ivm met mijn kweek.

 

Ben amper weekje ver met men WW's en begin mij al veel te veel zorgen te maken je kent dat wel :verrygood

Lamp aan , 28/29° LV 45-55 ??

Lamp uit , 23/24° LV ONMIDDELIJK bij omschakeling 75-80 !!

 

Het gaat hier dus om een logeerkamer waar die tent instaat, denk zon 4m² wandelruimte dus je kan het je wel wat voorstellen denk ik hej.. Kleine ruimte grote tent :D

 

Ik zet alle ramen open snachts als de lamp aan staat .. tocht is er in overvloed! Soms lijkt het ook alsof mijn tent vacuum trekt..

 

Dus mijn redenering; lucht die aangezogen moet worden is prima in orde maar denk aan een slechte aanzuiging? Misschien die buizen eens in een wat grotere diameter halen?

Heb geprobeert opzij de raampjes open te doen om de temp lichtjes naar onder te krijgen en lv naar boven.

Tegen mijn zin ivm stralingverlies mja soms kan het niet anders!!

Temp lichtjes beter maar nog steeds niet hoe het hoort te zijn !

Ook de blaadjes krullen lichtjes .. dit denk ik omdat het te droog is als de lamp aan is. Lamp hangt op ong 60-70.

 

Miss een luchtbevochtiger aanschaffen? Grotere diametere buizen? Please Help !

Ik dank jullie alvast

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onmiddellijk is onlogisch, na 10min kan ik inkomen.

 

Wat doet je afzuiging als het licht uitgaat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onmiddelijk niet.. na tien min :verrygood

De afzuiging gaat voorlopig af als de lamp uit is.. zit rond de 23/24 ° met een lv tss 50 en 60.

Met afzuiging zou die toch alleen maar dalen.

 

Krullende bladeren.. ik vermoed dat het van de warmte komt dus maar een groter aanzuigstuk halen !

Of er moet een andere oplossing zijn?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zie t probleem ff niet :verrygood

 

55% met licht aan bij een jong gewas zijn veel mensen jaloers op.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een vraag heren vriend van mij onderhoud 2 hokken en ik help hem sinds kort maar hij doet zomaar wat en kijkt nergens naar ( stoort mij) nu wilt hij dat ik er een over neem en heb wat vragen 1 waar komen doorschieters door die pieken waardoor je top eigenlijk niks meer is 2 hoeveel inblaas en uitblaas heb je nodig bij 15 hps lampen 600 watt want (ik ben geen expert) maar ik denk veel te weinig . Thanks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...