Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Recommended Posts

Hey,

 

Ik ben begin 20, en al een aantal jaren aan het aankloten met wat plantjes bij iemand in de tuin.

Is begonnen toen ik een aantal jaren terug haze zaadjes van iemand heb gekregen, voor de grap toen laten ontkiemen.

Afgebloeid waren ze niet, maar de eerste zelfgekweekte wiet was een feit.

 

Omdat ik dit jaar voor het eerst wat serieuzer wil kweken heb ik gekozen voor een volle Indica en Sativa, om duidelijk verschil te kunnen zien.

 

Op het moment heb ik bij iemand in de tuin een paar Hollandse Hope van Dutch Passion staan, en heb ik thuis een stalletje omgebouwd tot groenkas waar ook wat Dutch Passion instaat, en een paar Jack Thai. Deze laatste zijn helaas van oud zaad (weinig opgekomen, paar achterblijvers).

 

In de natuur staan nog wat onbekende buiten stekken die ik cado heb gekregen.

 

Zelf ben ik geen doorgewinterde roker, afentoe voor een lekkere high om wat te schrijven of lezen (momenteen Hia marroc). En zelden voor een goede stoned.

 

Ik ben van mening dat je beter niks kunt zeggen dan iets foutiefs, dus het zal nog wel een tijdje duren voordat ik echt ga posten.

Vind de informatie hier zeer interesant, en dan nu vooral de kweekverslagen van buiten en in kassen.

 

Groeten uit het zuiden ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

welkom op deze mooie, leerzame en reuze gezellige site :)

niet posten heeft ook een nadeel : niemand kan je beginners fouten corrigeren ;)

succes met je kweek !!

 

Grtn Erazer ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...