Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Elmo2007

Alle cannabis gebruik is medicinaal

Recommended Posts

bron : http://www.dewereldmorgen.be/blogs/de-aard...ruik-medicinaal

 

 

 

Alle cannabis gebruik is medicinaal !!!!

 

 

 

Cannabis kan zelfmoord helpen voorkomen!

 

 

I want to get high, so high

 

Veel tegenstanders van medicinale cannabis halen als ongeldig argument aan dat de meerderheid van de patiënten niet echt ziek is, maar dat ze gewoon wiet willen gebruiken om high te worden. Dit is natuurlijk gebaseerd op de veronderstelling dat zij weten hoe iemand die ziek is eruit ziet, alsof alle aandoeningen zichtbaar zijn. Wat zij die deze argumentering gebruiken, niet begrijpen is dat alle cannabisgebruik medicinaal is!

 

Mensen beginnen meer en meer de zeer uitgebreide medicinale voordelen die cannabis bevat te begrijpen, gaande van glaucoma tot MS.

 

Bij veel van deze aandoeningen brengt cannabis onmiddellijk verlichting.

 

Bijvoorbeeld, wanneer iemand met glaucoma cannabis consumeert dan voelt deze persoon een vermindering van druk in de ogen en zijn zicht verbetert aanzienlijk. Iemand met kanker die een paar trekjes neemt voelt zijn eetlust toenemen, en is minder misselijk. En zo voort en zo voort...

 

Cannabis werkt preventief

 

Maar weinig mensen kunnen echter inschatten hoe goed cannabis werkt als een preventief medicijn, hetgeen invloed heeft op alle gebruikers. In feite is het één van 's werelds meest diverse preventieve medicijn!

 

Bij wijze van voorbeeld

 

Recent onderzoek heeft ontdekt dat cannabis ...

 

... agressieve borstkankercellen opspoort en vernietigd, hetgeen kan voorkomen dat vrouwen (of mannen) borstkanker krijgen.

 

...geen longkanker veroorzaakt, en het eigenlijk kan helpen voorkomen, volgens een door de Overheid gefinancierde studie uitgevoerd aan de Universiteit van California.

 

...hersentumoren kan bestrijden en preventief bescherming kan bieden, volgens een onderzoek dat gepubliceerd is in The Journal of Clinical Investigation.

 

...zelfmoord kan helpen voorkomen, wat aangeeft dat cannabis een goede hulp kan zijn bij een depressie. Deze uitspraak is gebaseerd op recent onderzoek waarbij men tot de conclusie kwam dat in Amerikaanse Staten waar medicinale cannabis is toegestaan, het suïcidecijfer gevoelig is gedaald sinds cannabis werd goedgekeurd als medicijn (vooral onder jonge volwassenen!). Onderzoekers veronderstellen dat er minder alcohol gedronken wordt in die staten waar medicinaal gebruik legaal is, alcohol maakt mensen depressief.

 

...Alzheimer kan helpen voorkomen, een veelvoorkomende aandoening bij ouderen. Het onderzoek werd uitgevoerd onder leiding van het Scripps Research Instituut in California.

 

...mensen kan helpen omgaan met deze gekke wereld. De meeste mensen in de maatschappij doen aan zelfmedicatie! Is het niet met de hulp van een psychiater die hen synthetische anti-depressiva voorschrijft, dan wel met een paar glazen whisky om de avond wat lichter te maken, of door te gaan joggen om de stress eraf te lopen.

 

Zelfmedicatie moet kunnen

 

 

Cannabis is, volgens wat een gepensioneerde Harvard Professor Psychiatrie ons verteld, een stimulerend middel, dat alles, van sex tot muziek, beter maakt.

 

In een wereld waar er veel onzichtbaar lijden heerst en waar medicijnen gevaarlijk kunnen zijn (bv door verkeerde combinaties of langdurig gebruik), is het niet ondenkbaar dat iemand die 'gewoon' high wil zijn bezig is met zelfmedicatie - en waarom niet? Als er een medicijn bestaat dat niet dodelijk is én natuurlijk, waarom zou iemand dat dan niet mogen gebruiken als hij dat wil? Zelfs als men het niet gebruikt als zelfmedicatie, het is en blijft een krachtig preventief medicijn!

 

Amerikanen willen legalisatie

 

Op dit punt, en dit is opwindend om te horen, zijn 85% van de Amerikanen voor het legaliseren van medicinale cannabis!

De waarheid, en de wetenschap, is de jarenlange propaganda aan het doorbreken, en snel!

We moeten de verkozen ambtenaren doen inzien welk lijden zij veroorzaken door te weigeren het verbod te beëindigen op een medicijn waar praktisch iedereen op deze draaiende planeet gebaat mee is.

Share this post


Link to post
Share on other sites
:lol: ik blow uit zelf medicatie,heb een zenuwe tik ,rook ik niet stuiter me linkerbeen de hele woonkamer door ,rook ik een paar hijsjes ,komt het tot rust,en zo zijn er meer middelen ,die werken voor zelf medicatie, ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even heel hard en gaat niet op voor copd patiënten

 

Als je wiet rookt is het drugs gebruik,

 

Meeste van de andere ziekte beelden is oraal gebruik beter inde vorm van een cake of olie of dergelijke

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Alle vormen van Cannabisgebruik is medicinaal, zelfs roken.

 

med_gallery_16467_6951_9499.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jah man, its the holy herbs

 

Bless

Share this post


Link to post
Share on other sites
Even heel hard en gaat niet op voor copd patiënten

 

Als je wiet rookt is het drugs gebruik,

 

Meeste van de andere ziekte beelden is oraal gebruik beter inde vorm van een cake of olie of dergelijke

Daarom heeft een COPD patiente een verdamper net als ik.

 

Maar het gaat om rust in je hoofd, vooral in deze maatschappij die volledig aan het verzieken is.

En het roken is zeker wel medisch, alleen zonder tabak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja Weet ik blowsterke

Als adhdr weet ik donders goed hoeveel rust een blow me brengt, maar van ollie bijv benk veel langer rustig in me koppie

 

En bij een copd werkt een pure joint ook als ze een aanval hebben, tabak erbij werkt averechts

Share this post


Link to post
Share on other sites

ik kan zelf zeggen dat het blowen mij vaker door de moeilijke tijden heeft heen gesleept!

 

ik zie het ook als een soort zelf medicatie

denk met mij vele onder ons

Edited by skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...