Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
wiebeltje

sentera fan controller stopt bij opstarten lamp

Recommended Posts

Hey,

 

Heb een nieuwe fan controller. Alles netjes geïnstalleerd, doet ie het ineens niet meer!?na een tijdje kloten kwam ik er achter dat mijn lampen uit moeten blijven om de controller te laten werken! Hoe kan dat? Lampen en fan controller hebben een eigengroep!

Als ik dus de sensor in de tent hang met lampen aan stopt ie, haal ik hem er uit draait ie weer!

 

http://www.sentera-controls.com/english/hv...ollers/gte.html

 

Terug brengen of simpel op te lossen?

 

Gr Wiebeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jumpers zijn de temp en snelheid knoppen? Ja die staan goed! Hij stotterd ook echt! Frequentie problemen?

Edited by wiebeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

-Is je dimlux ge-aard?

 

-Lopen je kabels naar de reflector niet naast de voedingskabels?

 

-Is t 400volt?

 

Ik gok emi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey racker

 

Ja alles geaard.

Kabels netjes gescheiden gehouden! Heb alleen geen probleem met verlichting, die werkt super! Als ik de sensor in de buurt hou stopt mijn afzuiger!

100% 400v

EMI... Is?

 

Gr Wiebeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jumpers zijn de temp en snelheid knoppen? Ja die staan goed! Hij stotterd ook echt! Frequentie problemen?

 

 

Nee jumpers zijn de schakelaartjes waarmee je diverse settings kan zetten.

Misschien een idee om de gebruiksaanwijzing eens te lezen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klik

 

Er zijn elektrische apparaten die emi genereren. Elektrische apparaten moet ook storingsvrij kunnen werken als ze blootstaan aan emi.

 

Mooi voorbeeld is de tps voedingscomputer, die werkt niet in de buurt van een elektronische hoogfrequente ballast in de remote versie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plug and play! Zit geen gebruiksaanwijzing bij!

Het probleem zit in de sentera fan controller! Als ik de temp sensor in de buurt van de lamp komt stopt de fan controller! Maar waarom? Welke jumper moet ik dan bekijken om het probleem op te lossen?

 

Gr wiebeltje

 

Klik

 

Er zijn elektrische apparaten die emi genereren. Elektrische apparaten moet ook storingsvrij kunnen werken als ze blootstaan aan emi.

 

Mooi voorbeeld is de tps voedingscomputer, die werkt niet in de buurt van een elektronische hoogfrequente ballast in de remote versie.

 

Thx, niks aan te doen dus?

Wordt me 3e X nieuwe controller

 

Gr Wiebeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij de link die je zelf neerzet staat een link naar de gebruiksaanwijzing, en als ik die bekijk zitten er jumpertjes in die in verschillende standen kunnen, voor bv temperatuursverschil en on/off

Dus als die niet goed staan gaat die uit bij een bepaalde temperatuur ipv dat die dan harder gaat draaien, tenminste zo lees ik het.

 

http://www.sentera-controls.com/pdf/mounti...ns/mi-gtedt.pdf

Edited by prutsertje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hey prutsertje

Snap m nu! Komt niet door temp dat hij stopt! Hij stopt direct na schakelen lamp aan, en gaat weer draaien als lamp uit of verder weg is! Zal dan met straling te maken hebben!

 

Bedankt voor de reacties

Gr wiebeltje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stop hem eens in een doosje die je inpakt met aluminiumfolie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...