Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

groenethee

4 autoflower in tomatenkas

Recommended Posts

Binnenkort mag ik een tomaten foliekasje bij een kennis vullen met een 4 tal plantjes. Deze komen in 20 liter potten met een mix van cokos en universele potgrond.

Nou gaat mijn voorkeur uit naar autoflowers omdat verduisteren geen optie is.

Ik twijfel alleen enorm over het soortje.. Heb al uren de outdoor topics doorzocht :tu

 

Heb wat gelezen over een super skunk automatic van whitelabel seeds en dat spreekt me wel aan. Makkelijk plantje, +/- 1 meter en een redelijke opbrengst.

 

Iemand andere suggesties?

Share this post


Link to post
Share on other sites

<_< waarom geen semi autoflower zoals de deens genetica,iets grotere plant en je zit toch in een kas dus beschut ,kijk een bij e deense selectie vind je vast wel weer wat moois,

 

suces :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi wally, bedankt voor je reactie.

Heb nog deense genetica liggen, Royal Dane.. Vorig jaar op deze locatie gekweekt in de open lucht..

Was niet echt een succes..

Daarom dit jaar potente auto's onder een dakje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

dutchheadshop

 

Big Bang Autoflower gefeminiseerd (3 zaden) Greenhouse € 14,95

 

Speciaal voor de mensen met weinig ruimte of weinig tijd, de populaire Big Bang van Greenhouse. Terug als autoflower. De Big Bang soort is een van de meest populaire soorten van de laatste jaren.

 

De Big Bang is de plant die James Burton heeft gebruikt voor medicinale wiet in Nederland. Het is een makkelijke cannabis plant en zeer geschikt voor beginners en buiten kwekers.

 

Autoflowers zijn planten die uit zichzelf de bloeifase in gaan, dit gebeurd na ongeveer 3 weken. Daarna heeft de plant nog circa 5 tot 6 weken nodig om tot volledige bloei te komen. De plant blijft hierdoor relatief klein en is dus klaar in iets meer dan 2 maanden.

 

De Big Bang plant heeft tussen de 12 en 18 uur licht per dag nodig en kan in meerdere seizoen groeien mits het boven de 10 graden celsius is.

 

Genetica: Skunk X Northern Light X El Niño

Effect: Geneeskrachtig, relax en kalmerend

Zaden: 3 vrouwelijke zaden

Autoflower: ja

 

Bloeitijd: 5 tot 6 weken

Opbrengst: max 45 gram per plant

Opbrengst binnen: max 900 gram per m2 (sea of green)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoor veel goeds over auto mazar, zelf nooit gerookt helaas.

 

Zoekfunctie al gebruikt?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...