Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
nederwierie

JDTV bedreigd door straatdealers

Recommended Posts

http://jdtvnieuwsbullet.blogspot.nl/2013/0...s.html?spref=fb

 

Gisterenavond heeft JDTV zelf kunnen ervaren hoe het beleid van Ivo Opstelten en Onno Hoes uitpakt.

Nadat we eerder op de dag al bedreigd en ingesloten waren door een groep straatdealers en bijna overreden werden door een toerist die voor de dealers wegvluchtte, kregen we als toetje nog een straatdealer met een getrokken mes achter ons aan. Het gaat er duidelijk gezellig aan toe in Maastricht!

 

Hoe lang zal het duren voor deze jongens genoeg bij elkaar gedeald hebben om groter wapentuig in te kopen om hun dealerplekjes veilig te stellen en nieuwsgierige media op afstand te houden?

Dit beleid is levensgevaarlijk en vele inwoners van Maastricht hebben ons aangegeven dat de huidige gang van zaken onacceptabel en onhoudbaar is. Zelfs de politieagenten die hun stad snel zien verloederen klagen. Dit omdat zij niet mogen optreden tegen de straatdealers maar wel de coffeeshops moeten binnenvallen.

 

Zou deze tactiek van Ivo en Onno soms iets te maken hebben met het privatiseren van de gevangenissen en de controle over de hard-drugs markt?

 

De straatdealer die ons bedreigde zit op dit moment in ieder geval even af te koelen in de cel. JDTV heeft samen met de politie de achtervolging ingezet en de arrestatie vastgelegd. Hoewel we vaak kritisch zijn op de politie, kunnen we niet ontkennen dat deze agenten het hart op de goede plaats hebben.

 

Ook zij vinden de gang van zaken walgelijk aangezien er niet normaal gehandhaafd mag worden in Maastricht. Met als gevolg dat de dealers steeds brutaler worden en steeds meer de overhand krijgen. We hopen dat de politie Onno Hoes en Ivo Opstelten snel ophalen om deze dealervriendjes voor langere tijd in de cel te gooien!

 

Hier onder een korte fotoreportage van de actie.

(Te zien op de site, ik ga hier geen fotos plaatsen met herkenbare personen )

 

Deze dealer heeft nu hopelijk begrepen dat hij maar beter niet meer naar Maastricht kan komen.

Dat is namelijk ONS terrein! De hele gang van zaken is compleet gefilmd en zal ongecensureerd worden toegevoegd aan een documentaire over de ontwikkelingen rondom de wietpas die binnenkort zal verschijnen.

Een%20minister%20drinkt%20niet.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo die foto's zien er heftig uit

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zuipneus man hahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onno&Ivo

 

goeie naam voor een comedy duo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

:lol: ik ga je steken met mijn aardappelschilmesje, maar als ze zometeen genoeg verdiend hebben met hun handel, staan ze binnenkort met een raketwerper voor je neus :lol:

 

Een%20minister%20drinkt%20niet.jpg

 

Karaoke Ivo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ongehoord dat Ivo&Onno gewoon beweren dat de wietpas WEL een succes is....echt als ik zo jok trappen ze me eruit!

 

P.s. zondag Moederdag he, niet vergeten! :lol:

 

Crow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volgens mij houd Onno stiekem wel van Marokkaanse jochies.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sneu dat het er zo aan toe gaat, en de shophouders met hun rug tegen de muur staan...

 

De coffeeshops van Tilburg zetten de beelden straatdealers voortaan op YouTube

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...