Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
gobru

Toch slechte sfeer bij coffeeshops

Recommended Posts

zien jullie het nou echt gebeuren dat het gelegaliseerd wordt met zoveel gezeik over regeltjes vanuit brussel???

zal niet gaan gebeuren, het wordt in Europa gewoon als drugs gezien en legalisatie gaat de export naar de eu lidstaten wel erg makkelijk maken.

nederland kan bijna over de boeg zijn maar Europa is dat nog lange niet.

 

de debielen van de eu willen zelfs een verbod op zadenruil bij de hobbykwekers<tuinders tomaten etc>, nog maar net tegengehouden..

kansloos verhaal.

 

ook weer gezeik in maastricht, dat de belgen daar wiet kopen.. belgie vind het niet kunnen dat wij ze wiet verkopen en vervolgens gaan de coffeeshops weer op sluiting.

 

Nederland wil graag zo goed zijn voor Europa, zie eerder een verscherping komen dan legalisatie.

Ze proberen van alles in de politiek om de kweek bij de mensen weg te halen en zelf te kweken, logisch dat ze dan gaan legaliseren??? keep on dreaming.

 

en alle pipo's die van mening zijn dat broodkwekers verkeerde mensen zijn, zonder de broodkwekers geen coffeeshops geen growshops geen ontwikkelingen in kweekgerei en kweekmanieren en zal ik nog sterker vertellen dan ook geen wietforum.. JE HAD DAN IMMERS NIETS OM TE KWEKEN

maar veel buitelandse geimporteerde kutwiet van een straatverkoper die helemaal nergens naar smaakt.

 

het is maar een mening..

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Amnees, klopt ik droom.. gisteren nog over jou.. en je faillissement :lol: :lol: :D lol

 

Daar hebben we het nog wel eens over jonge

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik hoorde vandaag dat je in rotterdam je wiet nu in plastice bakjes krijgt waar €0,25 statiegeld op staat.

 

Dat concept bedacht ik al jaren geleden voor mezelf want ze slaan alle vliegen in 1 klap.

 

Statiegeld zorgt ervoor dat mensen terugkeren om het geld terug te krijgen, dus ze gaan terug naar dezelfde shop, dus klantenbinding.

Plus dat ze de kosten van de zakjes bespaart blijven want men vult gewoon het plastic bakje opnieuw.

 

Prachtconcept voor de commercie.

dat doet bij mijn weten aleen de four floors (voorheen lachendepaus)

maar statie geld zit daar toch nog echt niet op,

en hoe zou jij staan te kijken als je bakje al helemaal geel vande thc ziet ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
@ Amnees, klopt ik droom.. gisteren nog over jou.. en je faillissement :lol: :D :D lol

 

Daar hebben we het nog wel eens over jonge

 

 

Het is niet dat ik het je niet gun ofzo, relax ouwe! k zit je te narren. :lol:

 

 

 

zien jullie het nou echt gebeuren dat het gelegaliseerd wordt met zoveel gezeik over regeltjes vanuit brussel???

zal niet gaan gebeuren, het wordt in Europa gewoon als drugs gezien en legalisatie gaat de export naar de eu lidstaten wel erg makkelijk maken.

nederland kan bijna over de boeg zijn maar Europa is dat nog lange niet.

 

 

Waarom niet, zie spanje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...