Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
bosmaaier

a of b

Recommended Posts

geachte ;)

ik heb me juist een natrium lamp gekocht,de bedoeling is dat ik deze waneer ik planten heb die in bloei kunnen deze daarvoor gebreuk

voor de groiefase gebreuk ik tl's

nu staan men schatjes van 15-20 centimeter groot onder tl's en heb ik plaats vrij onder de natrium waar zouden ze het snelste groeien ?,wat doe ik het best maw?

vraag twee vanaf welke hoogte zet ik ze in bloei ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als je natrium gebruikt gaan ze bijna zeker sneller groeien. zoals bij mij.

Toen ik ze voor het eerst onder natrium zette gingen ze als een pijl naar boven maar natuurlijk wel 60 cm tussen lamp en plant laten want voor zo'n jong plantje kan het best gevaarlijk zijn met zo een lamp 40 cm boven hun hoofd.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Exclaim

Net zoals mijn reactie bij "Zuinige Prutser";

 

 

Bekijk voordat je allerlei vragen gaat stellen eerst het forum eens goed, kijk eens onder tips, daar worden een groot aantal van je vragen al beantwoord.

Je kan ook advies vragen bij een growshop bij jou in de buurt, je kan daar gewoon eens een keer binnenlopen en om advies vragen, zij kunnen je goed op weg helpen en eventueel aanraden wat je het beste kunt gebruiken, vaak krijg je zelfs het één en ander kado  :blink:

Het maakt in een growshop niet uit of je nog geen 18 jaar bent.

 

Verder kan je natuurlijk ook op andere plekken op internet zoeken, zoals via zoekmachines (http://www.google.nl) of via een startpagina (http://wiet.pagina.nl).

Een growshop zoeken bij jou in de buurt: http://www.growshop.nl

 

Verwacht van je allereerste kweek niet al te veel, alhoewel als je het een beetje goed doet met de juiste spullen dan kan je een heel end komen :D

 

Succes  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

e nitrodinges bedankt voor de uitleg ik had al wat op het forum gekeken maar zag het niet derect staan daarom vroeg ik het maar eens voor de zekerheid

tis namelijk nogal een verschil in verbruik he ;)

aan een van de andere (hij zal wel wete wie)hou je nek wat in toom

ps:de soort is silver haze en citral

Share this post


Link to post
Share on other sites

b: hou er rekening mee dat je planten nog erg zullen strekken/groeien na het in bloei zetten (12/12 cyclus).

 

Daarom is het misschien interessant te toppen en gebruik te maken van een net (vast te zien op dit fourm rubriek fotos indoor) dit om een zo egaal mogelijk (goede verdeling licht) oppervlakte te bekomen met volle toppen

Share this post


Link to post
Share on other sites

kheb men planten onder natrium geplaats allen verdogen ze nu wat en gaan de bladeren hangen wat doe ik eraan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plastic zak methode!. Even het stekje besproeien met de plantenspuit en daarna een flinke doorzichtige plactic zak opblazen en die om je pot heentrekken. 24 uur laten zitten en je zal zien dat je plant al flink is bijgetrokken. Mocht die nog wat slapjes staan dan de behandeliung herhalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...