Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
singulare

Betrouwbare Site?

Recommended Posts

mag en kan ook per pm uiteraard, maar ben gewoon heel benieuwd hiernaar

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb ook al eens bij GC gekeken op de site, heb wel de neiging om er een paar soorten te bestellen die me aanstaan, alleen niet echt veel vertrouwen in, moesten ze mij testzaden kunnen sturen en het zelf laten ervaren zou ik mss de stap durven zetten, prijzen zijn niet te hoog, maar de vraag is uiteraard wat mag je dan verwachten :whistle: goedkoop maar uiteindelijk toch duurkoop of goedkoop en toch kwaliteit , hmmmm dilemma eigenlijk

 

echt professioneel komt de site ook niet over, eerder de uitleg die erbij staat, hmmmmmmmmmm

 

zit die kerel hier toevallig op het forum van GC? iemand een idee

 

 

freeseedsonline zou ik nooit bestellen, zetten ze klaar en duidelijk bij kans op herma's :o zijn wel eerlijk, maar welke klojo koopt er dan zaad van?

De kans op herma's is het zelfde als bij andere zaad bedrijven. 99.9.9.9 % en wij hebben van onze 250.000 zaden nog geen 1 terug gehad. En niet kopen bij eerlijke bedrijven en onze foto's betreft wij gebruiken zaden van een andere breeder omdat we elkaar zijn genetica gebruiken.

 

Met vriendelijke groet,

 

Free seeds online

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha foutje bedoel 99.9.9.9 kans op vrouwelijke zaad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik doe de reactie op deze forum. Voor Freeseedsonline. Omdat ze zelf niet iets kunnen plaatsen.

En test de zaden en volgen binnenkort eigen foto's. Mvg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Waarom kunnen ze zelf niks plaatsen dan, als jij dat kan kunnen hun dat toch ook of en ik nu achterlijk?

 

Ookal spreken ze engels?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat komt omdat ze via hun account geen toegang krijgen.. om posten te plaatsen

En ik zit naast hun. En hoe komt u erbij dat ze Engels zijn? Zijn gewoon Nederlands.

En komen uit Groningen. En je krijgt toch antwoord op je vragen dus snap je probleem niet. We hoeven niet te antwoorden.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat komt omdat ze via hun account geen toegang krijgen.. om posten te plaatsen

En ik zit naast hun. En hoe komt u erbij dat ze Engels zijn? Zijn gewoon Nederlands.

En komen uit Groningen. En je krijgt toch antwoord op je vragen dus snap je probleem niet. We hoeven niet te antwoorden.

 

 

@050 vooral op zo'n toon reageren, doet het altijd goed bij potentiële klanten :tu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk ,mijn excuus hiervoor.

Als u verder nog vragen heeft horen wij het het graag op onze website:)

 

Met vriendelijke groet,

 

Team Free seeds online

Share this post


Link to post
Share on other sites

050 ik reageerde vooral op GC en dat is intussen al mooi uitgeklaard

 

maar om bij FSO te gaan bestellen met deze uitleg erbij

 

1 van de 5 planten kunnen bananen produceren na 7 weken van de bloei , maar je hoeft geen zorgen te maken . Deze banaan geen stuifmeel bevatten !

 

hier gevonden onderaan de pagina https://www.freeseedsonline.com/producten/gefeminiseerde-wietzaden/gefeminiseerde-nevilles-haze/

 

dus als je 50 van die planten zet kunnen er 10 bananen gaan vertonen, begin ik niet aan, wie durft het wel?

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

1 van de 5 planten kunnen bananen produceren na 7 weken van de bloei , maar je hoeft geen zorgen te maken . Deze banaan geen stuifmeel bevatten !

 

 

 

Bananen die geen stuifmeel bevatten...jajaaaaa... En ook lekkere grammatica: Deze banaan geen stuifmeel bevatten!

 

Hee jongens, zullen we een seedshop beginnen?

Ja mooi man, deze zaden doen?

Ja is goed, maar wie gaat de beschrijvingen vertalen?

O gewoon google translate, komt helemaal goed!

 

:rolleyes2:

 

Wil je bedrijf niet te kakken zetten, maar dit valt mij gewoon op en denk dat ik niet de enige zal zijn. Je hebt veel concurrentie dus ik zou er iets aan doen, maar ik ben jullie niet uiteraard ^_^ Verder wel mooie prijzen :specool

Share this post


Link to post
Share on other sites

ze zijn wel eerlijk erin en de naam van hun website klopt ook , dus gratis zaden uitdelen mss als er iemand bananen wil kweken

hier zal het toch niet zijn , komt hier niet binnen, hoeveel soorten ze ook aanbieden aan een lage prijs

 

en op 7 weken bananen terwijl iedereen weet dat neville's haze langer dan 8/9 weken bloei tijd heeft, dus gegarandeerd heel je kweek om zeep en je wiet vol met zaden :thumbsdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nou dat komt omdat ze via hun account geen toegang krijgen.. om posten te plaatsen

En ik zit naast hun. En hoe komt u erbij dat ze Engels zijn? Zijn gewoon Nederlands.

En komen uit Groningen. En je krijgt toch antwoord op je vragen dus snap je probleem niet. We hoeven niet te antwoorden.

 

De naam deed mij suggereren dat het een buitenlandse firma is omdat ik het niet ken vandaar dat ik erbij vermelde dat het zelfs zou kunnen als ze engels waren. Maar ik begrijp al waarom ze hier geen toegang krijgen daar zal Sannie wel mee te maken hebben en die wilt natuurlijk geen concurrentie als zadenboer, net als growerschoice die zich niet te kennen geeft.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je hebt gelijk

Maar ook wel wat over te zeggen willen graag eerlijk zijn er is geen Een bedrijf dat zaden verkoopt en waar alles perfect is maar we staan altyd open om te communiceren over goede en minder goede berichten .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...