Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Bassiey93

Autoflower balkonkweek

Recommended Posts

Hallo mensen,

 

Ik ben van plan deze maand nog een rek op me balkon te zetten.

 

https://www.koopgoedkoop.nl/folie-kas-1-0-m-met-kweekrekjes

 

Met daarin in 5 autoflowers : http://www.wietzaadjes.nl/shop/purple-kush...eds-p-4074.html

 

Ik kies voor autoflowers omdat ik niet ga verduisteren. Ook had ik gelezen dat lucht van Purple Kush niet heel specifiek naar wiet ruikt, maar meer een zoete lucht die lijkt op die van appel bloesems en van deze bloemen:

 

http://fineartamerica.com/featured/honey-s...rene-triay.html

 

Ik vroeg me af of dat de lucht een beetje kan maskeren, als je die ernaast (of in de kast) zet? Of gaat de wietplant dan naar die andere planten smaken?

ik dacht eraan om 5 potten neer te zetten van 12 liter, gaten in de bodem, hydrokorrels erin, aarde? (iets van Light grond??). Ik heb nog buffertabs

liggen, symbiosis mycorrhiza, bacto en bloeivoeding. Ik wil de zaadje gelijk in de eindpotten laten ontkiemen , ook omdat het autoflower zijn.

De planten staan rond de 7/8 uur in de volle zon. Als het goed is zou het dan 80 dagen duren :lol:

 

Een update volgt zsm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Unieke en intensieve geur" lees ik bij de beschrijving van het soortje. Appelbloesem is dacht ik een zachte geur, maar kamperfoelie ("honey suckle flower") daarentegen geurt vooral 's avonds best wel sterk. Wat op zich prima uitkomt, maar in zo'n kasje lijken klimplanten me een beetje onhandig. Verder is kamperfoelie een zomerbloeier, de komende twee maanden heb je er zeker nog niets aan. Bij het tuincentrum hebben ze de komende periode allerlei soorten lavendel en andere sterk geurende planten die al voor je in bloei gezet zijn.

Verder klinken je plannen mij allemaal prima in de oren, alleen de kas zou ik weglaten, die is vooral goed voor botrytis, en een balkon biedt sowieso meestal al genoeg extra bescherming tegen weersinvloeden

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja of ik haal het rek en dan gebruik ik het zonder plastic, t komt me wel handig uit qua ruimtebesparing :) en de potten staan dan niet direct

op het (koude) balkon..

 

Anders wordt het Easy Rider of LowRyder 2, die schijnen minder te ruiken.

Share this post


Link to post
Share on other sites

LR#2 is wel herkenbaar skunky (vooral ook tijdens het drogen en als je het rookt), maar ik vond het niet irritant penetrant tijdens de bloei, vooral lekker fruitig. Van Mossy's Jem heb ik zonder uitzondering alleen gehoord dat ze vrijwel geurloos is (geen filter benodigd binnen), en aangezien dat LR x Mazar is, zou dat voor automazars van andere zaadbanken ook wel eens kunnen gelden. Bovendien zijn het vaak stevige opbrengers, wat je niet van LR#2 kunt zeggen. Trouwens ook paarse buds en indica, net als je Purple Kush.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt voor het advies, heb alleen gister al zaden besteld :) Snow Ryder (autoflower) van White Label, volgens iemand die

bekend was met +20 autoflower kweekjes was dit degene die het minst rook. Ik ben benieuwd :lol: Voorderest zet ik nog wat jasmijn en

munt neer op het balkon zodat buren geen dikke skunk lucht ruiken de hele tijd.

 

Ontkiemen gebeurd of buiten, of onder 2x 36 t neon die ik nog heb liggen.

 

Zin in!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...