Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
kushmeister

10x anesthesia regular (stekken selectie)

Recommended Posts

Hallo mede hobby freaks.

 

Na jaren hps gekweek en veel geleerd te hebben (feminiseren, kruisen etc.) ga ik weer terug op micro/ fluo.

Alles leuk en aardig hoor hps maar wat een werk, de hobby groeide uit tot bijna een dagtaak vandaar deze overstap.

Ik heb net 10 aneshesia regular besteld bij sannie, zullen morgen wel binnen zijn en dan ontkiemen maar.

Mijn plan is om van elke plant 3 cloontjes te trekken en die te laten bloeien, ten eerste om de mannen uit te selecteren en om de plant met het meeste groei/bloei potentieel er uit te vissen.

Als dit gelukt is en de beste (naar mijn smaak hehehe) gevonden is zal die als moeder gebruikt gaan worden voor het volgende project, project afbloei en misschien nog wat buiten geklooi.

 

De bouw van het fluo hok is nu vol onderweg.

Het is een leenbakker kastje (70cm breed 40cm diep en 90cm hoog) geworden, er komen 7x 18w 840 tl-d buisjes in te hangen voor de groei.

Wat er voor zorgt dat bijna de hele bovenzijde een grote lamp is.

binnenzijde zal worden beplakt met zwart/wit folie, de afzuiger en filter komen onder de vloer van de kast (zit namelijk ruimte zat onder en kost zo geen hoogte) tevens zal de wamte van de lampen naar beneden gezogen worden voor een gelijkmatige warmte verdeling.

 

De voeding en aarde heb ik me nog niet mee bezig gehouden dus als jullie nog tips hebben specifiek voor dit soortje!! Ik ga zo en zo weer organisch aan de gang.

Als de zaden binnen zijn zal ik ook de foto's gaan posten om er een mooi verslag van te gaan maken, tips en tricks zijn natuurlijk altijd welkom.

gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

veel succes met de selectie

Share this post


Link to post
Share on other sites

jammie ;) veel succes!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...