Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

haxxorz

Growcenter Noord

Recommended Posts

Ja ik vind dit soort topics altijd zo dubieus want je betwijfelt snel de motieven toch? Lijkt al snel op kontlikkerij ;)

Nou moest ik na flink wat toppie bestellingen toch even kwijt dat ik Growcenter Noord het meest relaxed vind van allemaal.

 

Bij growshops is voor mij een must dat ze goede prijzen hebben maar vooral ook discreet en goed verpakt verzenden ONDER REMBOURS!

Dus vielen al een paar shops af op een gegeven moment omdat ze geen rembours aanbieden... wat ik me ook wel kan voorstellen ivm met teruggezonden bestellingen ofzo

Maar ondanks dat zou ik toch voor noord kiezen want:

 

Duidelijke maar ook vriendelijke communicatie op de site, via automatische mails (bv de track n trace code) maar ook via persoonlijk mail contact.

Zo ken ik een paar growshops die dagen niks laten horen en dan staat er in een keer een postbode voor de deur met een pakket van 20kg... ben je niet thuis nemen ze het mee terug of nog erger het word bij de buren afgeleverd...

 

Scherpe prijzen! niet met alles de enige echte goedkoopste maar zeker goedkoper dan Desjop, EU, puk etc. Ook krijg ik goede kortingen en de leuke extraatjes...

Dus die verzendkosten vallen eigenlijk weg bij de wat grotere bestellingen... kun je zeggen "ja logisch toch?" nou bij puk support pas vanaf 650 euro en vele anderen doen het gewoon niet ook al bestel je een hele set met tent en al.

 

Degelijk en discreet verpakt maar ook snel verzonden, voor mij de beste balans tussen prijs en service! Zo kreeg ik van hollands glorie laatst een pakket; alles in het watervat geflikkerd, zwarte landbouwfolie eromheen, factuur met tuin logo en hollands-glorie er gewoon boven op en verzenden maar... was wel ff blij dat deze NIET bij de buren terecht kwam :o ook dat was toeval want een track n trace code via de mail had ik niet gekregen... ze waren een paar euro's goedkoper dan growcenter noord en dat heb ik geweten ook!

 

Mijn andere bevindingen ter vergelijking:

 

De Sjop; fijne service, maar wel een van de duurdere, geen rembours, soms wat traag/lang gesloten met vakanties, goed verpakkingen

Hollands-Glorie; erg goedkoop + rembours, misschien wel de goedkoopste, slecht en totaal niet discreet verpakt, onduidelijke website en communicatie

Eugrowshop; (doen ook wietzaadjes.nl) nemen kleine en specifieke bestellingen niet echt serieus, vertraging, incomplete leveringen, redelijke prijzen + verpakkingen

Puk-support: goede service, niet de goedkoopste, goed assortiment...

Growpalace: redelijke prijzen + rembours, schaars assortiment, duidelijke communicatie + website

Growshoponline.nu; wederom geen rembours, verder hoor ik dat het een prima webshop is...

 

er zijn er zeker nog meer, en ik vergeet er ook een paar geloof ik maarja ik ben een blower he :)

Nou ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen met growcenter noord en eventueel in vergelijking met de anderen.

 

Haxxorz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bij Growcenter noord staat er op je afschrift ook geen Growcenter noord maar wat anders, dat is bij de sjop weer niet zo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

heb mijn eerste bestelling daar gedaan en moet zeggen helemaal top had onder rembours gedaan maar kon niet thuis aanwezig zijn ff gemailed en nieuwe bestelling gedaan geen problemen en top levering

 

mee eens ze zijn niet duur en service is zeer goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

GCN zeker goede shop, vaak bestellingen gedaan, altijd goed ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

wel eens geweest daar in de sjop...je kan nog lachen daar met die Amsterdammers ;) ....en mede klanten daar... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Maar growcenter noord is nu wat anders als de shop daar he.

 

Dat is Big supplies

Share this post


Link to post
Share on other sites

ow ;) ..dat is dan veranderd zeker :) ?....de website stond aan daar in de sjop...

Share this post


Link to post
Share on other sites

De website is grow center noord, het pand big supplies, altijd zo geweest, 1 en dezelfde ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoezo nee, 4 jaar geleden kocht ik er al, besteld op growcenternoord.nl en afgehaald bij big supplies ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okee kan best hoor, ik heb er al een jaar niks meer besteld.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ben er al meerdere malen heen gereden om m'n bestelling op te halen

 

die was zogenaamd klaar voor afname

 

 

ben er al meerdere malen weg gereden met lege handen om dat het eigenlijk toch niet zo was

 

 

ze zijn goedkoop

dat wel................

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ai das minder, al heb ik dat wel vaker meegemaakt bij meerdere shops (incomplete bestellingen/of idd niets klaar hebben staan)... vandaar dat ik eigenlijk alleen nog maar online bestel...

Share this post


Link to post
Share on other sites

was trouwens ook de shop waar ze me zeiden dat ze het heerlijk vonden om mee te werken

 

die bionova cocosbricks

 

Misschien dat jij er toen niet mee overweg kon gaan? Ik heb er helemaal geen probleem mee,scheeld een hoop sleepwerk met zakken.En je spoelt het de laatste week en je kunt zo weer verder met het zelfde medium,ipv altijd je aarde maar weer op te waarderen.Maar zo heeft ieder z'n eigen medium jij de jouwe,ik de mijne!.Maar Chrietje met zulk mooi spul als die dimluxies,kappies,opticlimates en co2 kun jij toch niet falen?Menig ander zou er jaloers op zijn! ;) Succes met je nieuwe ronde SSH trouwens!.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Het was samen, nu is het apart..

 

Kheb een nieuwtje B) ...

de sjop heeft in januari een andere lokatie....

HET NIEUWE ADRES komt uiteraard op de site te staan...

en ze houden het oude adres voorlopig nog aan... :o ..om de overgang naadloos te laten verlopen ;) ....

 

kben blij met zulke betrouwbare en goede shops... :)

 

 

ps: Bionova bricks zijn niet gebufferd...maar daar kan die shop niet aan doen...

canna cocos bricks en goldlabel cocos bricks zijn wel gebufferd... ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klopt en ik weet ook waar..

 

Na chriet, de eigenaar is altijd wel eerlijk hoor (tegen mij dan)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Haal deze maar even naar boven, ivm nieuwtje betreffende growcenter noord.

Afgelopen jaar zaten zij op de papaverweg in een loods, waar op afhaalbasis een afspraak gemaakt kon worden.

 

Ik begreep van de eigenaar, dat er veel vraag was naar een winkel, die op vaste tijden op was.

Vandaar een verhuizing naar redelijk om de hoek: zie de website:

 

ik denk ter info wel makkelijk hier.

 

Succes

CannaBisschop

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bij Growcenter noord staat er op je afschrift ook geen Growcenter noord maar wat anders, dat is bij de sjop weer niet zo.

 

Hoi.

Ik heb toevallig net bij DeSjop besteld en de naam die ik zie is: TRADING

Wellicht is het inmiddels aangepast. ;)

Edited by sensi life

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...