Ga naar inhoud

Op Zoek Naar Heribei

Heribei

5 replies to this topic

#1 w33d

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 344 Posts:

Gepost 18 mei 2017 - 16:07

Goedemiddag forummers :)

Het is mij opgevallen dat Knutsel gestopt is met het verkopen van Heribei zaden op sanniesshop.
Even een kort maar krachtige vraag: hoe kan ik nog aan dat soortje komen ? Ik ben helemaal verknocht geraakt op dit soort dankzij haar lekkere smoke en goede schimmelresistentie. Een goed buitensoortje dus vind ik. Toen ik nieuwe zaden wou bestellen kwam ik dus tot de conclusie dat hij ze uit het assortiment heeft gehaald :( :( Hoe kan ik nog steeds aan Heribei komen ?? Ik heb me wezenloos zitten te zoeken. Weet jij het antwoord op deze vraag, dan hoor ik het heel graag.

Stonede groet,

w33d.

Deze post is bewerkt door w33d: 18 mei 2017 - 16:08

Bomen vertellen niets tenzij je je richt op de wortels.

#2 Vasco de Gama

Hang hier wat rond lid

• Members
  • Pip
  • 59 Posts:

Gepost 18 mei 2017 - 16:17

http://www.growshopm...utdoor-seeds-3/
Mischien dat dit kan helpen

Vasco
DISCLAIMER:Alle teksten en beelden zijn van fictieve inhoud en zijn uitsluitend bestemd ter vermaak. Er kunnen geen rechten aan worden ontleend mede dat aansprakelijkheid niet word aanvaard. KopiŽren van teksten en/of beeldmateriaal en/of het ontlenen/toepassen van de fictieve inhoud berust ter aller tijde op uw eigen verantwoording. Geen van teksten en/of beeldmateriaal is eigendom van Vasco de Gama.

#3 Running Water

Kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 882 Posts:

Gepost 19 mei 2017 - 01:07

Outdoorseeds is goed of anders Wiet61 ... :ph34r:

#4 labanta

Groentje

• Members
  • 18 Posts:

Gepost 19 mei 2017 - 11:59

Ik heb er nog iets van 20

#5 Running Water

Kern lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 882 Posts:

Gepost 19 mei 2017 - 19:31

WAARSCHUWING .... :wave:

#6 w33d

Volwaardig lid

• Full member
  • Pip Pip Pip
  • 344 Posts:

Gepost 20 mei 2017 - 10:35

Bedank voor jullie antwoord ik zal eens growshopmarkt doorspeuren die site kon ik nog niet ^_^

Thnx !

***** p.s. vertrouwde leden mogen mij ook benaderen indien je heribei hebt liggen *****

Deze post is bewerkt door w33d: 20 mei 2017 - 10:48

Bomen vertellen niets tenzij je je richt op de wortels.