Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Balmain

Volgende Kweekperiode

Recommended Posts

Beste telers,

 

Ik heb wat vraagjes... mijn kweek van dit jaar is helaas niet super goed gegaan. Maar vandaar dat ik dit topic eventjes open. Ik wil een makkelijke autoflower kweken natuurlijk wat later in het jaar. (te koud) want ik wil buiten kweken. Maar wat is een verstandige maand om zaadjes te ontkiemen en te gaan planten. Ik had de planten onder een afdak staan buiten gewoon in een pot. En is het dan verstandig om ze s'nachts binnen te zitten in een donker droog hokje.

 

Hopelijk hebben jullie wat tips.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ontkiemen en voorgroeien op de vensterbank of onder een lampje kun je begin April wel mee beginnen.

Voor 15 Mei nog geen planten buiten zetten s'nachts, overdag lekker in het zonnetje is geen probleem.

Je kunt je plantje in het begin in de nacht wel binnen zetten(net wat warmer aan de wortels), autoflowers hoeven niet in het donker, kunnen gewoon 24/7 in het licht staan.

 

Wat voor aarde gebruik je, en ga je ook voeding gebruiken?

 

 

 

 

 

Krijgen ze wel voldoende zon onder dat afdak?

Edited by vakman

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Vakman : wat je zegt klopt op 1 belangrijk detail na : 24/ 7 ? nee..... echt niet doen.......

 

Doe maar op 20/04 dan hebben ze nog de MINIMALE 4 uur rust om afvalstoffen te metaboliseren in hun ''slaap'' en scheelt zo heel wat grammen en stress.

 

Ook autoflowers kunnen last krijgen van lichtstress,geloof mij maar. :whistle:ik spreek uit ervaring...

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoe uit zich die lichtstress in de vorm van te weinig donker? is nieuw voor mij, al weet ik niets van autos maar info is altijd handig om mee te nemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Paar weken voorgroeien op 24/0 is toch niet zo'n probleem Collie?

Share this post


Link to post
Share on other sites

24/0 is dat echt zoveel beter dan 20/4? Lijkt me toch dat een beetje rust wel goed is voor de plant?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...