Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Ymko

Thc Olie

Recommended Posts

Hallo, ik ben nieuw hier en zal me even voorstellen ik heet Ymko en ben een vrouw van 64 jr.

Drie jaar geleden is er borstkanker bij mij ontdekt en heb ik het hele programma doorlopen met goed resultaat vooralsnog.

Ik was daar net mee klaar toen ik mijn heup brak en dat groeide verkeerd aan elkaar, afgelopen november (2015) is daar een nieuwe heup in gezet, hoera geen pijn meer en het lopen gaat steeds beter.

Nu is er vorige week baarmoederslijmvlieskanker ontdekt (donderdag krijg ik de definitieve uitslag), en wordt alles verwijdert.

Ik zou zo graag THC olie in combinatie met CBD olie willen gebruiken,

Ondertussen heb ik begrepen dat het niet te koop is in Nederland en dat de medicinale wiet doodgestraald wordt met gamma stralen.

 

Nu de hamvraag.....

Zou ik deze THC olie al dan niet in combinatie met CBD van iemand kunnen kopen, daar ik het momenteel echt niet zie zitten om dit nu in deze situatie.zelf als beginner te maken.

 

Vast bedankt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Er mag hier niet gehandeld worden :) kijk eens in het topic van naw seeds poldergrower en rhinocbd kunnen je vermoedelijk wel verder helpen..

 

Suc6

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom en succes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom.

 

Ook al denk je dat het niet gaat, zelf maken is wel de beste weg ipv proberen het op de vrije markt in te gaan kopen.

 

Dat kan al met hash uit de coffeeshop en een fles goede Vodka maar omdat je al van alles hebt is via je huisarts een fles 98.6 scoren via de apotheek geen enkel probleem.

 

Vergeet CBD olie, dat bestaat helemaal niet en dan nog: CBD alleen werkt niet, het heeft THC nodig en nog zo wat om medicinaal te kunnen werken.

 

We hebben een medicinale hoek op WF, naast WF is er nog de vereniging PGMCG

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom.

 

Ook al denk je dat het niet gaat, zelf maken is wel de beste weg ipv proberen het op de vrije markt in te gaan kopen.

 

Dat kan al met hash uit de coffeeshop en een fles goede Vodka maar omdat je al van alles hebt is via je huisarts een fles 98.6 scoren via de apotheek geen enkel probleem.

 

Vergeet CBD olie, dat bestaat helemaal niet en dan nog: CBD alleen werkt niet, het heeft THC nodig en nog zo wat om medicinaal te kunnen werken.

 

We hebben een medicinale hoek op WF, naast WF is er nog de vereniging PGMCG

 

dank voor de informatie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...