Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

FS-Pino

Geen Bloemen :s

Recommended Posts

Ik heb het probleem dat mijn big bang autoflower nog maar 2.5 week zou moeten volgens wat er op internet staat , maar ik zie nog geen toppen! ook blijven de planten klein , zou iemand mij aub kunnen helpen? ook de kleine haartjes naast de vertakking groeien , en sterven dan af , waar kan dit door komen en hoe kan ik dit voorkomen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zonder foto kan k maar 1 ding verzinnen.... je klok omzetten :likken:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo zonder foto kan k maar 1 ding verzinnen.... je klok omzetten :likken:

 

het zijn autoflowers dus is normaal toch niet nodig?

 

hier dus de fotos

 

gallery_43786_17871_4203158.jpg

 

 

gallery_43786_17871_2604685.jpg

 

 

 

gallery_43786_17871_3108669.jpg

 

 

 

 

 

 

gallery_43786_17871_533551.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantje ziet er gehandhaafd uit wat is met de bladeren gebeurt heb je ze afgeknipt ?

Is meer steel dan blad denk ziet eruit of ze en dosis of meer zware voeding voor de kiezen hebben gehad denk dat je beste overnieuw ken beginnen mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantje ziet er gehandhaafd uit wat is met de bladeren gebeurt heb je ze afgeknipt ?

ja had het hier gelezen op het forum dat het de groei van de toppen zou bevorderen , ze noemen het dieven?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantje ziet er gehandhaafd uit wat is met de bladeren gebeurt heb je ze afgeknipt ?

Is meer steel dan blad denk ziet eruit of ze en dosis of meer zware voeding voor de kiezen hebben gehad denk dat je beste overnieuw ken beginnen mvg xl

 

wat bedoel je precies dosis meer zware voeding voor de kiezen ? ben zelf van belgie , ken deze uitdrukking niet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd had niet gezien dat t autoflower was.

Heb wel s zo n plantje gehad die was aangevreten door mn kat.

K zou deze maar laten voor wat t is en gauw opnieuw beginnen. Volgende keer iig niet zo heftig dieven.

En inderdaad minder voeding of minder bemeste grond gebruiken.

Hoe zat je verder met je lichtregime e.d?

 

wel jammer hoor aan je stam zal t niet gelegen hebben

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Idd had niet gezien dat t autoflower was.

Heb wel s zo n plantje gehad die was aangevreten door mn kat.

K zou deze maar laten voor wat t is en gauw opnieuw beginnen. Volgende keer iig niet zo heftig dieven.

En inderdaad minder voeding of minder bemeste grond gebruiken.

Hoe zat je verder met je lichtregime e.d?

 

wel jammer hoor aan je stam zal t niet gelegen hebben

 

en als ik ze gewoon laat staan is er dan nog kans op een kleine oogst? want het zijn namelijk foto's van 3 planten.

ben pas bezig met 5 nieuwe plantjes , green o matic autoflowers.

 

Lichtregime bedoel je daarmee de uren licht en donker? deze stonden op 18/6 125w bloeilamp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantje ziet er gehandhaafd uit wat is met de bladeren gebeurt heb je ze afgeknipt ?

ja had het hier gelezen op het forum dat het de groei van de toppen zou bevorderen , ze noemen het dieven?

 

Met dieven haal je de uitlopers weg niet de bladeren.

Je heb net het verkeerde stukje weggehaald.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plantje ziet er gehandhaafd uit wat is met de bladeren gebeurt heb je ze afgeknipt ?

ja had het hier gelezen op het forum dat het de groei van de toppen zou bevorderen , ze noemen het dieven?

 

Met dieven haal je de uitlopers weg niet de bladeren.

Je heb net het verkeerde stukje weggehaald.

 

wat zijn dan de uitlopers? ik had het zo gelezen : de vertakkingen in de oksel van de plant weghalen zou je me dit dan beter kunnen uitleggen?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De uitlopers zijn de kleine takjes die aan de grote takken zitten aan de onderkant van de plant. Je knipt dus alleen hetgeen weg wat onder het bladerdek zit en geen of nauwelijks licht krijgt. De bladeren zorgen voor fotosynthese waardoor je plant groeit. Als je deze bladeren weghaalt dan vermink je de plant en zal deze stoppen met groeien en zal dus ook niet gaan bloeien of veel later door alle stress. Dieven is meestal niet noodzakelijk als je niet scrogt of een heel dik bladerdek hebt (of een open plantstructuur zodat het licht ook de lager gelegen bladeren beschijnt).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beter eerst eens gewoon een plantje afbloeien zonder allerlei fratsen dit zal toch niet met een commercieel oogpunt worden gedaan dus die fluf topjes kunnen gewoon gerookt worden of in de cake verwerken ofzo

Share this post


Link to post
Share on other sites
de vertakkingen in de oksel van de plant weghalen

 

Je weet het dus wel....waarom haal je dan het blad weg ipv de vertakking.

 

Als je naar een tak kijkt ,dan zie je een blad, in de oksel (dus waar de steel van het blad de tak raakt)van dat blad komen de nieuwe uitlopers/takken

die haal je weg als je dieft.het grote blad laat je zitten.

Maar zoals supertramp zegt een autoflower dieven is zonde van je plant.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja zonder blad word en moelijk zonlicht opgenomen waardoor weinig ontwikkeling ,zou overnieuw beginnen mvg xl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry Pino, maar waths geboert bij de jou.

Laat die planten lekker met rust de eerste paar oogsten en dan kan je later altijd nog gaan perfectioneren.

 

Dit is zonde van de tijd en een dure les

Share this post


Link to post
Share on other sites

als ik zo alle tips en degelijke lees is het wel duidelijk waar het een beetje mis ging. deze laten staan en niet meer aanraken of (beter) opnieuw beginnen.

 

veel succes!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik zou opnieuw beginnen..

 

Ben wel benieuwd hoe je het verder aanpakt!

Hoeveel watt, wat voor aarde, wat voor voeding?

 

Las ook dat je vond dat ze klein bleven,

in dat geval kan je ook beter kiezen voor reguliere soorten

ipv. Auto flowers!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat je ook doet, je hebt er altijd wat van geleerd. Elke volgende keer doe je het beter!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Weg gooien en opnieuw beginnen. Goede grond,geen geknip en geklooi aan je plant. Gewoon een keer zonder poespas en kijken wat dat doet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...