Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Propegator

Wie Is Propegator En Hoe Is Wie.

Recommended Posts

Ook ik zal mij even voorstellen. Ik ben ....... maar ik zal mij hier ''the Propegator'' noemen.

 

Ik heb in zowel in wat tuinen buiten bij- en met wat vrienden gekweekt alswel guerilla afgelopen jaar. Het doel was om zoveel mogelijk verschillende soorten te kweken en op zoveel mogelijk verschillende manieren als wijze van test, om uit te vinden wat ik prettig werken vind en wat lekkere geschikte soorten zijn en dit is aardig gelukt. Ik heb hierbij veel gehad aan het forum!

 

Het kweken zelf ging eigenlijk vanzelf en zeer goed, helaas wel wat tegenslagen te voorduren gehad i.v.m. rippen van guerilla en ontruimen van een schamele 4 plantjes in de tuin van de politie, alsnog heerlijke buitenwiet geoogst de inmiddels wel erg goed te roken is. Hoort er blijkbaar bij tegenwoordig.

 

Inmiddels ben ik het boek ''Marijuana Botany'' ingedoken, wat me integreerd en ingaat op het selecteren, verdelen en kruizen van cannabis. Inmiddels heb ik ook het ''breeder'' forum gevonden waar verslagen staan zoals moeder-voor moeder met uitstekende info die mooi samengaat met het Botany boek. De aankomende jaren wil ik gaan kweken in eigen tuin en het lijkt mij tof een buitenwiet kruizing te maken, ik snap de theorie enigszins alleen waar te beginnen vind ik lastig. Ik zal dus het meest te vinden in de breeder en buiten/guerillakweek fora,ik heb hier wel wat vragen over!

 

 

Ciao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...