Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
FrostyNugs

Beter Laat Dan Nooit!

Recommended Posts

Hallo,

Muziekje er bij :likken:

http://www.youtube.com/watch?v=HtX4NU0c5rQ

 

ik ben FrostyNugs ik ben 23.

En ik ben gek op wiet! hahaha

zowel het roken als het kweken ervan!

Vroeger kocht ik weleens een stekkie en probeerde ik die naast m'n bed onder een klein tl bureau lampje groot te brengen.

Dit heeft nooit langer dan 2 week geduurt of m'n pa die kwam erachter en die vond dit niet zo tof. Dus hups daar ging mijn plantje weer over het balkon naar beneden :( hahaha

Toen ik mijn eigen plek had. kreeg ik de kans om zelf te kweken en heb ik die gelijk gepakt. En ik zou nu niet meer weten of het nog anders kan.

En raad het ook altijd al mijn vrienden aan :)

 

Ik vind het fantastisch om zo mijn eigen rokertje te kunnen maken!

En ik ben wel een perfectionist wat dat betreft. Ik wil, als ik het doe zo goed mogelijk doen.

En natuurlijk zoek je dan wat op op google. Uiteindelijk hier op terecht gekomen. En zo veel geleerd en het gaat maar door!

Ik vind het mooi om ook de andere kweekverslagen te lezen en te zien wat ik nog anders kan doen om een nog beter resultaat te krijgen.

 

Ik hoop ook mooie kweekverslagen te kunnen maken op het WF!

 

Groetjes! :spliff:

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Welkom FrostyNugs, ook ik heb de heilige hasjiesj al sinds mijn tienertijd aangeprezen onder mijn leeftijdsgenoten. Sommigen zijn me daar nog steeds dankbaar om en anderen haten me.

Edited by dilago
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...