Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
cannabizznis

Kweken

Recommended Posts

Hallo kwekers en smokers

Ik heb jaren wietgekweekt aleen zit nu in een lastige situatie.

Er is geen geld voor spullen apperatuur.

Dit omdat ik in bewindvoering zit en ze zich dus gaan afvragen waarom ik opeens zoveel geld nodig zou hebben.

Nu krijg ik wel regelmatig een aanbod om een paar plantjes te zetten . Of juist heel veel.

 

Liever zocht ik zelf naar wat goedkope tentjes en verdere benodigde.

Het liefst zelf voor niks.

Zodat ik na jaren niet gekweekt te hebben weer eens wat groens in hui kan hale .

Edited by sensi life
vragen achter gratis spullen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat is je vraag?

Edited by Cum Laude

Share this post


Link to post
Share on other sites

Of er nog iemand oud materiaal heeft

 

Waar hij / zei niks meedoet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb nog wel een zwart filter voor je waar de geur doorheen komt. Maar lijkt me niet handig..

Voor je eigen veiligheid zou ik geen 2dehandse kweekspullen nemen. Zelfs tentjes is link want voor je het weet haal je allerlei plagen in huis.

Zaden en dergelijk is meestal geen probleem om goedkoop of gratis te krijgen maar zou niet gaan bezuinigen op je apparatuur.

 

Als je goed zoekt online bij webshops vind je genoeg goedkope tentjes tegenwoordig waar jij voor je eigen gebruik vast wel iets kan vinden.

 

Het hoeft allemaal niet duur te zijn.

 

Gr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

een tijd geleden zat ik helemaal aan de grond

weliswaar geen bewindvoering , maar voor wat betreft mijn besteedbaar inkomen zat ik ongeveer waar jij nu zit

 

begin met besparen waar je kan : ik zocht wat groenteboeren op en legde hen uit dat ik erg blut was, en dat ik iets minder mooie groente en fruit wel wilde hebben , maakte niet uit wat

bij de aldi haalde ik wat braadvet, een zak rijst ,wat eieren en appels (half rotte appels van de fruitboer zijn alleen maar goed voor appelmoes)

deze jongen at non stop gezond , voor een habbekrats ( heel soms bij een goedkope frietzaak een puntzak met saus voor een euro , en dan een blikje schultenbrau en wat borderafghaan -3 gulden p gram- , met aldishag uiteraard.)

ik bespaarde in een maand genoeg uit voor een (bijna nieuwe )hps lamp , aarde en stekken kreeg ik kado , en de maand erop had ik net genoeg voor een tweedehands afzuiger .

tot aan week 5 heb ik daarna met alleen toilet deodorant sprayen bij de lucht uitgang de geur een beetje beheerst

toen het er echt om ging spannen heb ik een filter gekocht

 

net toen ik helemaal knettergek was van alleen maar groente en fruit eten was de wiet klaar om te drogen , heb toen een klein deel verkocht en ben bij de macdonalds me helemaal gaan zitten voldouwen ( kotsmisselijk geworden weet ik nog)

 

ik had ook mijn huissleutel kunnen verhuren, maar ben er blij om dat ik het in eigen beheer heb gedaan

 

ps , ik had geen relais

ik deed exact elke twaalf uur zelf handmatig de stekker bedienen

paar keer verdlapen ( dat zag ik ook terug in een beetje strek in de top hier en daar)

maar als het moet kan je met bijna niets kweken

Edited by MeneerJansen
  • Like 6

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...