Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
popijoopi

Ff Voorstellen

Recommended Posts

Hallo collega's,

 

Een tijd geleden heb ik ook wiet gekweekt, maar ik ben toendertijd gepakt. Maar nu wil ik weer opnieuw beginnen. Een beetje kloten blijft toch leuk.

 

groetjes

 

poopi joopi

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

he poopie

 

ten eerste welkom.

 

je zult hier geen collega's vinden maar mede hobbyisten ;)

 

er valt hier een hoop te leren,

 

en het is een mooie hobby waar je jezelf tot heb obsessieve in kan verliezen!

maar uiteindelijk is het allemaal een kwestie van biologie (zoals mij ook ooit in de welkoms-post is verteld)

Dat het wetenschappelijk verklaarbaar is, maakt het niet makkelijker, wel duidelijker.

 

veel verslagen lezen,vragen stellen, en zelf een foto verslag beginnen en je zult gauw een stuk wijzer worden

 

er zijn meerdere wegen naar Rome, maar uiteindelijk komt het allemaal neer op het inspelen naar de behoeftes van je plant. op gebied van klimaat en voeding

 

 

ik ben zelf altijd wel erg benieuwd naar de reden waarom je ooit bent gepakt?

misschien zijne r mensen die hiervan kunnen leren en niet dezelfde fout hoeven te maken

 

 

klassieke verhaal? geldnood, het kweken onderschat? meteen begonnen met 400planten?

nieuwbouw-wijk met maar toch onder de "slimme"meter door proberen te kweken?

loslippige partners, schuldeisers die je rippen en vervolgens verlinken? jaloersie of een annonieme tip van de buurvrouw? ruzie met je puber dochter? je hoort de meest gekke dingen tegenwoordig ;)

 

succes! Greets skunkmonster

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...