Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Iceberg2k

Kweek Op Mapito, Scrog Methode

Recommended Posts

Beste mede forum leden.

 

Ik ben van plan om 5 plantjes in een tent van 1bij1 meter te gaan kweken onder een 400W HPS.

momenteel heb ik er 16 staan op 1.2 vierkante meter maar vind het erg vol en als je gepakt wordt valt het meteen onder handel.

Ik lees hier veel over scroggen en dat heeft dan ook mijn voorkeur bij de volgende ronde maar mijn vraag is nu welke kweekbakken ik het best kan gaan gebruiken omdat de 12liter mapito bakken die ik nu gebruik mij te klein lijken omdat 5 plantjes in een ruimte van 1bij1 natuurlijk meer wortels gaan kweken en een dikkere stam krijgt.

 

Sommige gebruiken een cement kuip maar nu heb ik zo'n drain pijpje in mijn bak.

Kan iemand mij hier meer over vertellen hoe ik het best te werk kan gaan en welke potten/bakken of kuip ik het best kan gaan gebruiken?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bedankt VenaSnar,

 

Ik had dat topic reeds gelezen maar daar werkt hij met een eb/vloed systeem wat ik niet van plan ben.

Ik denk dat ik bakken van een liter of 25 ga gebruiken en daar gewoon een paar centimeter boven de bodem gaten in de zijkant sla.

Edited by Iceberg2k

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...