Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MRKA

Hallo , Ik Ben Nieuw Hier .

Recommended Posts

Ik heb autflower zaden besteld , maar ik heb geen ervaring en geen kennis van zaken ,

 

Dus hoeveel water zou ik het best geven ? en welke voeding en waar kan ik deze eventueel kopen ? en hoeveel voeding moet ik dan geven ?( Is gewoon NPK ook goed ?)

En is het slecht als ik mijn plantjes overdag buiten zou zetten , en snachts binnen voor als het zou regenen enzo want ik heb geen speciale kweekplaats :)

 

Mensen die mij informatie zouden willen geven hierover vriendelijkbedankt alvast ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik je al in een privébericht beschreef : dit is te vinden in de sticky paginas

je kan ook de zoekfunctie gebruiken

 

er is een ongelimiteerd aantal nieuwe mensen op dit forum dat dezelfde vragen stelt

dat is een van de redenen dat de stickys op het forum staan

dezelfde vraag beantwoorden is niet alleen zonde van de ruimte op het forum , het draagt niets bij

 

zou je mijn buurman zijn dan kon ik het je wel even uitleggen, maar diezelfde hoeveelheid info uittiepen op regelmatige basis doe ik niet aan mee

 

eerst lezen dan vragen stellen

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten

 

Bedankt voor de info maat kga direct bestellen ,

 

Die tabletten , als ik mijn planten in 20 liter grond zet , mag ik dan 4 tabletten tegelijk per pot steken ?

en vanaf wanneer moet ik deze tabletten er in steken ?

en mijn autflower zaden , ik weet niet of dit ( sativa , indica of hybride stam zijn ? )

En die incubate / symbiose , moet ik vanaf ik mijn zaadje in mijn grond steek dit in mijn grond mixen ? of pas als ik ze verpot naar mijn grotere potten ?

 

Als je dit nog zou willen beantwwoorden ben je echt een held ! ;)

Edited by Beaker
Onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites