Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

MRKA

Hallo , Ik Ben Nieuw Hier .

Recommended Posts

Ik heb autflower zaden besteld , maar ik heb geen ervaring en geen kennis van zaken ,

 

Dus hoeveel water zou ik het best geven ? en welke voeding en waar kan ik deze eventueel kopen ? en hoeveel voeding moet ik dan geven ?( Is gewoon NPK ook goed ?)

En is het slecht als ik mijn plantjes overdag buiten zou zetten , en snachts binnen voor als het zou regenen enzo want ik heb geen speciale kweekplaats :)

 

Mensen die mij informatie zouden willen geven hierover vriendelijkbedankt alvast ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

zoals ik je al in een privébericht beschreef : dit is te vinden in de sticky paginas

je kan ook de zoekfunctie gebruiken

 

er is een ongelimiteerd aantal nieuwe mensen op dit forum dat dezelfde vragen stelt

dat is een van de redenen dat de stickys op het forum staan

dezelfde vraag beantwoorden is niet alleen zonde van de ruimte op het forum , het draagt niets bij

 

zou je mijn buurman zijn dan kon ik het je wel even uitleggen, maar diezelfde hoeveelheid info uittiepen op regelmatige basis doe ik niet aan mee

 

eerst lezen dan vragen stellen

Edited by MeneerJansen

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten

 

Bedankt voor de info maat kga direct bestellen ,

 

Die tabletten , als ik mijn planten in 20 liter grond zet , mag ik dan 4 tabletten tegelijk per pot steken ?

en vanaf wanneer moet ik deze tabletten er in steken ?

en mijn autflower zaden , ik weet niet of dit ( sativa , indica of hybride stam zijn ? )

En die incubate / symbiose , moet ik vanaf ik mijn zaadje in mijn grond steek dit in mijn grond mixen ? of pas als ik ze verpot naar mijn grotere potten ?

 

Als je dit nog zou willen beantwwoorden ben je echt een held ! ;)

Edited by Beaker
Onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 tabletten zou kunnen is wel al aan de hoge kant!

Nog maals al deze info is gewoon te vinden,

per 5 liter aarde 1 buffer tablet voor een volledig cyclus schrijf sannie!

 

1 tablet volstaat voor 5 liter aarde voor een volle ciclus

Bij een grote aardebak mag de halve hoeveelheid genomen worden(20 tabs op 1m2)

 

Deze tabletten komen in je uit eindelijke pot!

Je schrijf over overpotten maar dit is geen goed idee bij auto flowers!

Je vraag over de zaden kan ik niet beantwoorden want je hebt nergens staan wat voor zaden je hebt!

Overigens kan je dit ook gewoon vinden op de site waar je het hebt besteld ( logisch?)

Zijn je zaden gefeminiseert?

 

Wees voorzichtig met voeding bij de auto flower's

 

Groeten en succes,

 

Supertramp

Share this post


Link to post
Share on other sites

//EDIT onnodig quoten

 

ja maar op die site staat bijvoorbeeld ( 20% sativa , 50 %ruderalis , 30% indica)

http://www.royalquee...ring-wiet-zaden

ik heb ( 1x quick one , 1x bluematic , 2 royal creammatic ,1x Amnesia haze , 1x sweet skunk , en ik heb ook die easy start set besteld om ze te laten ontkiemen ?

En als ik dit bestel http://www.sanniessh...nic-kit-en.html is het dan wel te vertrouwen om het geld op te sturen via en envelop ,

want ik weet niet of ik vanuit belgie met mijn bank dat geld kan overschrijven naar hun bank ?

klinkt misschien dom maar ja ik weet het niet daarom vraag ik het maar gewoon ? :)

 

en alvast bedankt supertramp voor me te willen helpen ! BIG APPRECIATON !

Edited by Beaker
Onnodig quoten

Share this post


Link to post
Share on other sites

Met elke online banking kan je geld van belgie naar nederland sturen/betalen

 

Al de rest staat op sannies site toch duidelijk uitgelegd wnr je hoeveel wat erbij moet mikken

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Zit er bij je vragen ook gelijk een meeting aan vast voor een eventuele oogstfeest, mocht je tot het einde halen??? :icecream:

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Online banking ? is dat dan hetzelfde als een bankoverschrijving ?:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

elmanito ,

Ja maar dan wel voor de mensen die andere mensen willen helpen en respect hebben ,

 

niet voor diegene die overal en op alles comentaar moeten hebben , met je rare humor ik dacht dat een forum juist de bedoeling was om vragen te stellen en kennis te delen ,

het is daarom dat ik hier raad kom vragen omdat ik er niets van ken en dan kom je hier mensen zoals u tegen die liever comentaar geven dan raad .

 

[Citeren name = 'elmanito' timestamp = '1403647515 'post = '1294533']

Zit er BIJ JE questions also gelijk ENL vergadering Aan overgrote for a eventuele oogstfeest, möcht si tot Het Einde Halen?? [/ quote] :icecream:

lees topic

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest elmanito

Je stelt je voor in de meeting sectie.Voorstellen is in deze sectie.klik

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst lezen lezen lezen en dan vragen

Share this post


Link to post
Share on other sites

elmanito ,

Ja maar dan wel voor de mensen die andere mensen willen helpen en respect hebben ,

 

niet voor diegene die overal en op alles comentaar moeten hebben , met je rare humor ik dacht dat een forum juist de bedoeling was om vragen te stellen en kennis te delen ,

het is daarom dat ik hier raad kom vragen omdat ik er niets van ken en dan kom je hier mensen zoals u tegen die liever comentaar geven dan raad .

 

[Citeren name = 'elmanito' timestamp = '1403647515 'post = '1294533']

Zit er BIJ JE questions also gelijk ENL vergadering Aan overgrote for a eventuele oogstfeest, möcht si tot Het Einde Halen?? [/ quote] :icecream:

lees topic

excuzi ik dacht echt dat je het anders bedoelde maat , mijn excuses dat ik deze topic op de verkeerde plaats heb gezet , .. maar dat was helemaal niet bewust ofzo :) ik ken het forum niet zo goed als iedereen hier he :) ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eerst lezen lezen lezen en dan vragen

Ja weet ik ondertussen , en ik heb al veel proberen lezen , maar ik vind alleen maar de topic waar staat , hoeveel gram heb je kunnen oogsten van je autoflowerplanten , kan iemand me dan zeggen of een link geven waar de topics staan i.v.m autofloweringzaden , want ik vind ze echt niet .. maar ik kan moeilijk heel het forum gaan lezen e .. Meneer janssen heeft gezegd dat dit een delicaat onderwerp is en dat informatie over r de autflowering zaden op een apart deel staan , maar waar dan ? kan je aub helpen ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

In de ruderalis sectie

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MRKA,

Als je reageert op het laatste antwoord in een topic, vul je reactie dan direct onder aan de pagina in (voeg antwoord toe) en druk niet eerst op Antwoord .

Dat is namelijk onnodig quoten en daar wordt een topic alleen maar onoverzichtelijk van.

 

Je stelt ook onnodig veel vragen, waarvan je de antwoorden gewoon op dit forum kunt vinden.

Lees vooral de sticky's en de kweekverslagen van onze mede forummers eens door.

 

Ik zal je vast een klein eindje op weg helpen. ;)

Ruderalis Sectie

 

Hier heb je ook nog een paar handige filmpjes over het gebruik van Sannie's producten.

Sannie's grow youtubes

 

Dit topic staat ook in de verkeerde sectie.

Ik zal dit topic verplaatsen naar de Wie is wie en wie is hoe sectie en dan s.v.p. geen vragen meer in dit topic.

Als je nog vragen hebt, plaatst dan een nieuw topic in de juiste sectie, zoals de Ruderalis sectie of Outdoor Beginners Vragen.

Je kunt natuurlijk ook een kweekverslag maken en daar dan je vragen stellen als je iets niet snapt en het antwoord niet op het forum kunt vinden.

 

Veel succes met je eerste kweek.

 

Groeten Beaker

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...