Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

GreenHulk

Politie op WietForum!

Recommended Posts

ziggy

Today, 02:28 PM

BIJ NADER INZIEN STOP IK ER MEE!!!

HET WAS LEUK VOOR WAT HET WAS MAAR DE ZEVER ACHTERAF NIET WAART

 

ZIGGY OVER EN OUT

 

Nog een kleine tip , misschien graak ik hiervoor in de problemen misschien niet maar jullie hebben het recht dit te weten.

De politie zit op dit forum .. Maak u geen illusies ..

Geloof me en stel geen vrage

 

VEEL SUCCES IEDEREEN

 

 

Dit was zijn laatste bericht voor vandaag. Onze forum wordt steeds meer in de gaten gehouden. Gasten die kweken staan op de radar van de blauwe mannen?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoi Politie :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo meneer/mevrouw met de blauwe pet en waarschijnlijk 1 streepje op de mouw :D

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vergeet niet dat als je kweekt dat je ip adres zo opgepikt wordt? je gegevens worden opgevraagd bij de provider? info opvragen bij je energie leverancier? in burger rond rijden om je huis met een FLIR camera op je huis gericht? of ben ik nu paranoia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk dat laatste, anders zou de nieuwssectie wel volstaan, en alle verslagen opeens dead zijn :P jonge jonge neem een bakkie Chai thee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Als dat zo was dan hadden ze mij met de eerste kweek al bezocht ;)

Nadeel van mijn locatie hier :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

MrG.

 

Waarom denk je dat? even zonder gekheid, Ze hebben alle systemen en de tools ervoor om te infiltreren op dit forum. Je weet hoe de overheid te werk gaat. Als ze alle wegen en overige shit in de gaten houden waarom deze forums niet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gewoon een groot boord op je gevel hangen : ik kweek wiet!!,!

 

Dan denken ze allemaal hahaha die is gek en laten je gewoon met rust ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze hebben de tools zeker maar als ze die tools ook zo veel zouden gebruiken dan hadden de illegale downloaders al lang de petjes in huis gekregen ....

 

En de petten houden ons in de gaten ... maar ik hou hun ook in de gaten ;)

Kan ze vanuit de stoel zo zien vertrekken :wave:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Green, Jonge, en dan word ik hier alu hoedje genoemd... omfg

 

@ Casto, go for it :P lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je kan ook deze kopiëren :D

 

ANP-2318821-568x453.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Toch leuk dat je een bordje op je raam krijgt voor je tent XD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmpf, ben ik blij dat ik un wietplantje heb zeg.. en nog wel bij iemand anders achterthuis ook lol ..

Maarja als je je hele toko volpleurt kan je ook net zo goed een wietblad op je kop tattoeren omfg..

Share this post


Link to post
Share on other sites

MrG,

 

Wat bedoel je met een alu hoedje?

Share this post


Link to post
Share on other sites
m1dynsvw8s5c.jpg
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol castro heeft mr g gevonden met zijn hulk en zijn zusje :D :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hij doet eerst nonchalant over zijn vingerafdruk:

 

gallery_16263_5412_357029.jpg

 

Maar na vijf weken is ziggy alsnog paranoia geworden.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb er ook wel is over nagedacht. Maar ik denk niet dat de meeste mensen hier heel hoog op de prioriteiten lijst staan. Als dat wel zo was hadden we allemaal allang een blauwe pet koffie in mogen schenken. Een pluim ontvangen voor zoiets doen ze denk ik ook niet echt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik wordt echt helemaal gek hier!!! wtf man nu vliegt er gewoon fucking een heli boven onze buurt rond.........

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dat is gewoon een toename in constatering. We leven in een dichtbevolkt land. Gewoon kopje thee. Boek lezen. In slaap vallen. Morgen ochtend wakker worden en denken. Waarom was ik gister zo paranoia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zet de koffie maar alvast klaar dan green ,geef het een uurtje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mijn vrouw riep me net snel naar beneden en wat denk je!

 

Zaten ze met een endoscoop door de brievenbus naar binnen te gluren.

Ze waren al halverwege de trap naar zolder dus ze hadden bijna mijn tentje gevonden!

 

Ik snel een foto van tomatenplantjes voor het trapgat gezet dus ze denken nu dat ik tomaten op zolder heb staan.

Pfffff kom ik goed weg hoor.

 

Zag ze van de week ook al met een afstandbestuurbare duif op me dak bezig de temperatuur van de dakpannen te meten.

 

De transformeerbare radio is nog niet naar binnen gekomen gelukkig....

 

Edited by Casto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze mogen komen, heb toch niets. Heb alleen de pokke schurft aan het feit dat ik in de gaten wordt gehouden. Choppers, mensen die je aanstaren alsof ze je iets willen vragen. Ramen dichtdoen voordat ik ga praten over bepaalde onderwerpen. Denk ook heel de tijd dat ik choppers hoor. Dit zonder gekheid.

 

Waarom mogen deze klote choppers om 0:10 vliegen? Ze zouden altijd via twitter laten weten waarom ze de luchtruim in zouden gaan en nu lees ik niets... Er is fucking niets aan de hand in mijn stad en lees ook niets op het nieuws.. Volgens mij gebruiken ze savonds/snachts ook andere type helikopters. Berust met decibel killers op de propellers denk ik.

 

Wat doen jullie als er boven jullie huis wordt gevlogen? hebben jullie hier uberhaubt last van? Woonde ik maar ergens in the middle of fucking nowhere......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Casto Gewoon hard trekken aan dat ding ,totdat je een harde bonk hoort tegen de klep ;)

 

Als ze overvliegen lekker laten doen ,doen ze hier elke week wel een keer en binnen een paar weken hangen ze hier het hele weekend boven het dak .....

Edited by speedy weedy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...