Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

scarface79

32 X AMNESIA HAZE onder 2x400 WATT HPS

Recommended Posts

Hallo medekwekers.

 

Hier ben ik weer, lekker uitgerust van de vakantie en weer klaar voor de volgende ronde.

Vorige ronde was bijzonder goed maar had toch zo mijn twijfels of ik wel nog een topic zou starten aangezien er enkele

"collega's" vonden dat mijn eindgewicht niet kon...

 

Sorry jongens droger kon het niet en t gewicht ging echt niet omlaag dus helaas pindakaas...

 

Hoewel ik mijn topic niet op een negatieve noot wil starten wou ik toch even zeggen dat ik er geen belang bij heb om te liegen over mijn eindgewicht.

Dit zou kinderachtig zijn en het zou geen zin hebben om nog verder te kweken he?

 

In ieder geval, ik heb mijn goed collega die me de kneepjes van het vak aan het leren is aangesproken en hopla de volgende dag had ik al 35 jonge dames

klaar om met mij in zee(lees grond) te gaan.

3 dames heb ik na de voorgroeiperiode van 10 dagen moeten weerhouden aangezien ze niet dezelfde slaagkansen hadden als de anderen.

Mijn algemane indruk van de stekken was wel waaaauw want heb geen enkele uitvaller gehad en buiten wat gele puntjes van de stress vertonen ze helemaal

geen zwakke kanten dus dit belooft een fijne en comfortabele ronde te worden.

 

Wie me kent weet dat ik graag lang voorgroei, ben niet vies van een maandje voorgoeien maar ook deze keer weer had k de neiging om lang

voor te groeien al heb k t proberen te beperken tot 10 dagen.

iedere keer probeer ik de voorgroeiperiode in te korten maar ik voel me nog niet comfortabel bij de gedachte ze na 3 dagen in bloei te zetten, zeker niet als ik zo n groot hok heb.

 

in ieder geval hier zijn de dames op hun eerste bloeidag.

ze krijgen exact de hoeveelheid die het cannavoedingsschema voorschrijft

tot nu toe dus enkel wortelstimulator en groeivoeding, de groeivoeding blijf ik ook gewoon

lekker doorgeven tot ik de eerste knopjes zie opduiken en dan maak ik de switch

 

ph = 5.9

lv = 65% (wordt geleidelijk verlaagt naar 45% in de komende 5 dagen.

lengte = min = 20cm

= max = 30 cm

= gemid. = 26cm

 

de fotos zijn wat wazig maar tegen dat de toppen komen zal ik een betere camera gekocht hebben.

voorlopig moet ik het met de gsm doen.

 

ALGEMEEN BEELD VAN DE TENT:

gallery_18090_8747_620045.jpg

EEN VAN DE DAMES:

gallery_18090_8747_1024275.jpg

RECHTERHELFT VAN DE TENT

gallery_18090_8747_1220747.jpg

LINKERHELFT VAN DE TENT

gallery_18090_8747_694635.jpg

WILLEKEURIGE DAME

gallery_18090_8747_1203401.jpg

AFSCHEID VAN DE DAMES WANT HET IS TIJD OM DE LAMP AAN TE DOEN

gallery_18090_8747_1397513.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met je ronde scarface :verrygood

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

he tony :verrygood mooie stekken man..!!

 

succes deze ronde

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooie plantjes hoor :verrygood

Als ze te groot komen heb je nog plaats zat om te buigen en bakken te verschuiven...

 

Heb je nooit last van het licht die aan je wortels kan?

Het schijnt dat ze er niet tegen kunnen, maar heb het nog nooit getest...ik kweek in zwarte potten...

 

Succes deze ronde ;)

 

El Fish B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ Damian: Dank je, ik kom ook regelmatig eens bij jou spieken en moet zeggen, je bent ook goed bezig. ook veel succes gewenst met jou dames!

 

@ Nomar : Dank je, heb al n paar slechte rondes achter de rug, de vorige ronde had k ook veel uitval van mijn stekken maar deze keer hebben ze t allemaal

gered maar heb er toch 3 moeten weerhouden... geen plaats voor...

 

@ el fish: je hebt me dit al eerder gezegd van die wortels maar ik vind dat de dames en de wortyels ervan het anders toch heel goed doen.

moesten ze echt slecht groeien zou k de bakken wel zwart verven maar het is maar een fractie van de wortels die wat licht opvangen dus zo n vaart zal t wel niet lopen.

maar zoals je zegt, wortels zijn niet gemaakt om licht te vangen dus ik zou ze toch wel eens zwart moeten maken, miss de volgende ronde zwart spuiten of zo.

knakken heb ik vorige ronde geprobeert, deze ron,de ga k een netje spannen maar weet niet goed wanneer ik ermee moet beginnen en of ik had moeten dieven...

dieven heb k vorige keer gedaan maar volgens mijn stekkenboer is dat niet echt nodig bij dit soortje dus deze keer laat ik het voor wat t is.

maar dat netje wil ik doen, is mijn eerste keer dat ik dat probeer.

 

voor de rest lekker chillen en wachten, vandaag niks doen,geen water geven enkel de zwenkventilator verstellen dat ze wat stammetjes kunnen kweken want ze gaan wat gewicht mogen dragen en misschien wat bamboestekken steken om ze te begeleiden in hun groeischeuten.

 

bedankt allemaal voor de reacties en de steun en hopelijk mag ik jullie hier vaker zien.

 

greetz :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zo, daar ben ik weer.

 

Tijd voor een update, wou het gisteren al doen maar een combinatie van het onderschatten van mijn amnesia haze

van de vorige oogst en de te grote portie in mijn waterpijp EN daarbij de trage (tijdelijke) snelheid van het wietforum

hebben eraan bijgedragen dat ik mijn upload aktie heb moeten staken.

 

Maaarrrr, na een dagje bijkomen, een goed avondmaal en een iets nuchterdere kop waag ik me er weer aan.

Mijn fotos zijn momenteel in een ander tabblad aan t uploaden dus ik hoop dat t deze keer lukt.

 

Misschien wat info over de dames,

ze staan momenteel een dag of 7 in bloei,

ze zijn al eens getopt en eens gefimt.

dit laatste is niet zo goed gelukt als de vorige keren.

ook moet ik in een veel vroeger stadium gaan toppen volgende keer want ze zijn weer behoorlijk aan t strekken en had toch l

iever gezien dat ze vanaf een cm of 5 begonnen te splitsen terwijl ze nu echt weer lange takken beginnen te worden die weliswaar

wel mooie vertakkingen hebben op een cm of 15-20.

 

de lengte van de plantjes bedraagt momenteel ook een gemiddelde van 50cm

de grootste bedraagt 58 cm.

 

het scrognet heb ik gespannen op de hoogte van 60cm,

wist dus niet hoe hoog maar als het verkeerd is zal ik het wel horen he.

 

momenteel krijgen ze nog lekker kraanwater met voeding. zoals altijd de voorgeschreven hoeveelheid.

ze krijgen voorlopig nog gewoon wortelstimulator en groeivoeding.

ik denk dat dit nog hooguit 3 dagen gaat gebeuren en dat ik dan de schakel maak naar bloeivoeding.

 

Van de GS heb ik ook nog iets meegekregen om te testen. zou wel helpen volgens hem dus ja, eens een ronde proberen he.

Shooting powder van house & garden. iemand ervaring hiermee?

verder is de LV

 

lv met lamp aan : 50%

lv zonder lamp : 65%

 

temp met lamp :28-29°C

temp zonder lamp : 22-24°C

 

PH is 5.8-6.0 (varieert een beetje)

 

en dan nu de fotos, zijn slechte kwaliteit maar hey, t is nu eenmaal zo.

 

gallery_18090_8747_262457.jpg

gallery_18090_8747_14144.jpg

gallery_18090_8747_739138.jpg

gallery_18090_8747_590721.jpg

gallery_18090_8747_1380220.jpg

 

Zo, geniet ervan zou ik zegge, hoop ik en misschien kan ik nog wat tips van jullie krijgen.

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

he scarface

 

waarom je scrognetje op 60cm? je gaat toch scroggen?

of is het alleen voor ondersteuning?

Volgens mij hangt ie bij de meeste tussen de 15 en 25 cm vandaar <_<

Hoger ophangen kost alleen maar groeitijd.

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

gaat toch herlijk kerel en waarom n scroggnet van plastic en

niet van staal?

hou ze goen

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hallo allemaal,

 

nogal druk geweest hier zie ik...

 

misschien kan ik met een nieuwe update en ietsjes betere fotos wel de mensen wat bekijks geven.

 

de dames staan vandaag 12 dagen op 12/12 en de eerste tekens van bloei zijn stilaan zichtbaar aan het worden.

ze doen het heel goed, ben uiterst tevreden van de stekjes, topkwaliteit! dank je .....!

 

deze ronde had ik besloten om niet te gaan dieven,

dit zou niet nodig zijn bij deze soort. de vorige ronde met dezelfde soort had ik dit wel gedaan en ik had

in vergelijking met eerdere oogsten van nlx veel minder tot eigenlijk helemaal geen fluff.

 

Dit beviel me wel maar op aanraden van de stekkenboer toch eens een ronde geprobeert zonder te dieven.

Bij wijze van experimenteren...

Wat ik wel heb gedaan is de stekjes eens getopt en eens gefimt, voor zover ik deze techniek beheers....

 

Wat deze ronde ook verschilt met vorige kweekjes van mezelf is dat ik deze keer een netje heb gespannen.

wist niet goed hoe of wat en waar dus gedaan wat de gs me zei en t net een meter boven de gron gehangen.

een goeie 15cm boven de toppen dus.... blijkbaar niet goed....

k zal ze straks wat lager hangen.

 

had ze ongeveer 15-20 cm boven de toppen gespannen en ze steken er nu al een goeie 15 cm bovenuit dus de groei gaat nog even door. niet slecht op 5 dagen tijd bijna 30cm...

de grootste toppen mogen van mij stoppen zodat de andere takken kunnen bijgroeien zodat alle takken mooi egaal aan het oppervlak komen.

dat wordt denk ik toch nog wat knakken en buigen maar daar heb ik relatief goeie ervaringen mee van mijn vorige ronde met amnesia.

 

voor de rest, de stats natuurlijk.

 

temp lamp aan : 29°C

temp lamp uit : 22°C

 

LV lamp aan : 45%

LV lamp uit : 55%

 

even de reply's ;

 

@ NOMAR: dank je voor de raad, had niet door wat k aan t doen was en inderdaad houdt meer steek zoals jij t zegt, k ga t net zeker verlagen.

deed maar wat de gs me zei.... kutgs'en hier in de buurt... en de zoekfunctie was me wat te traag hier...(k weet t, wordt aan gewerkt)

 

@DAMIAN: gaat lekker ja, waarom een plastieken net?.... waarom een ijzeren?... vertel jij t me maar want weet niet wat t verschil is en je maakt me wel nieuwschierig... :lol:

 

@ GANJAFARMER: dank je kerel, fijn om nieuwe bezoekers te krijgen :D

 

@KFK: jij hebt een goed tijdsbesef hehe :j zorg maar dat die update van je er is hehe <_<

 

krijgen alleen de hoeveelheid van het cannaschema aan groeivoeding en wortelstimulator.

 

vanaf maandag gaan ze bloeivoeding krijgen met feroo bloeibooster en achteraf vergzelt met pk13/14 maar alles op zijn tijd.

 

hier komen dan de fotos, enkele met en enkele zonder lamp aan en enkele fotos van de eerste bloeiverschijnselen.

 

enjoy!

 

gallery_18090_8747_985686.jpg

gallery_18090_8747_918656.jpg

gallery_18090_8747_981323.jpg

gallery_18090_8747_587161.jpg

gallery_18090_8747_232850.jpg

gallery_18090_8747_762017.jpg

gallery_18090_8747_340230.jpg

gallery_18090_8747_290924.jpg

gallery_18090_8747_892715.jpg

 

zoals altijd zijn tips en dergelijke meer dan welkom,

zeker in dit geval van het scroggen, alle tips ivm het netje, de hoogte en dergelijke...

 

greetz!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

he man

ik heb zelf nog nooit op scrogg gezeten ,maar wat ik heb geleerd is dat n stalen

netje met plastic omhulsel beter te gebruiken is in scrogg als n plastice .

deze wil nog is gaan breken door t gewicht <_<

voor de rest mooie meiden en hou ze groen.

 

gr damian

Share this post


Link to post
Share on other sites
he man

ik heb zelf nog nooit op scrogg gezeten ,maar wat ik heb geleerd is dat n stalen

netje met plastic omhulsel beter te gebruiken is in scrogg als n plastice .

deze wil nog is gaan breken door t gewicht <_<

voor de rest mooie meiden en hou ze groen.

 

gr damian

hmm zelf gaan mijn plantjes ook wel monstertjes worden denk k en k zat er ook over na te denken om zo een net te plaatsen..

heb er zelf ook geen ervaring mee( whaha logisch eerste kweek) maarja k check je

gr farma

Share this post


Link to post
Share on other sites

zo, net naar de growshop geweest, heb wat bloevoeding gehaalt want die was op nadat ik mijn vat gevuld had.

heb deze keer maar een 5l tonnetje gekocht aangezien ik niet de hele tijd naar de sjop wi

verder nog een busje cannazym gekocht want dat was een van de produkten die ik tot nu toe niet heb gebruikt.

ik denk dat ik tegen t einde van de oogst ook de topbooster ga halen maar k had geen portefuille bij en had maar 50euro op zak... stom van me kweet t.

 

heeft nog iemand een tip wat ik nog kan gebruiken, ik gebruik tot nu toe hetvolgende;

 

Bloeivoeding

pk13/14

cannaenzym

wortelstimulator.

dit alles aan een ph tussen 5.8 en 6.0

 

alles volgens t schema van canna zelf (uiteraard in het begin minder want bouw de voeding op naargelang ze groeien.)

 

 

alle tips zijn welkom.

heb hier nog de zakjes van house en garden liggen (shooting powder) maar dat wordt me afgeraden, zou niet goed zijn en zou de planten uidrogen.

http://www.elbruixot.com/shop/images/shooting_powder.jpg

 

kent iemand iets waar hij goede ervaringen mee heeft?

 

greetz en laat jullie maar horen he!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel,

 

nou dat ziet er toch netjes uit man <_< en kwa hoogte maken ze elkaar niet veel voor zover ik het kan zien.

en ze gaan de komende 2 week zekers nog meer de hoogte in , hoe hoog zijn ze nu ?

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja ben ook best wel tevreden al wist ik niet goed hoe ik dat scroggen moest aanpakken.

 

de lengte is gemiddeld eregsn tussen de 70 en de 75cm met natuurlijk enkele uitschieters van 82cm!

die heb k wel al geknakt, nouja, één plant waarvan ik 2 takken heb geknakt.

 

ook heb ik gisteren enkele bakken omgedraaid zoadt de randen ook voldoende licht krijgen.

ik merkte dat de planten in het midden groter waren geworden dan die aan de buitenkant, nu dus niet meer.

zo krijgen ze min of meer een gelijke kans.

 

ik heb wel iedere kweek weer dat ik me moeilijk kan voorstellen hoe de toppen gaan groeien en ben steeds pessimistisch zoals nu weer t feit dat k niet gedievt heb maar ja, we zullen wel zien.

voor de rest ben ik heel tevreden.(als ze heeeel grooote buds leveren) <_<

 

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

hela,

 

lang geleden dat ik je heb gezien, en ook dat je dit topic hebt aangevuld.

is er nog nieuws aan die kant.

ben wel reuze benieuwd maatje.

 

groetjes

Share this post


Link to post
Share on other sites

We want horny pictures :closed: :wacko:

 

horny-santa-demotivational-poster.jpg

 

grtzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

aha, daar zijn de jongens!

 

ik wou vanavond fotos posten want heb heel lang geen tijd gehad met mijn werk.

heb ondertussen mijn teen gebroken dus ben n beetje minder mobiel op t moment wat de zaken natuurlijk wat moeilijker maakt.

 

maaaar.... de fotos komen eraan, binnen een goed half uur zijn ze online en t is de moeite vind k zelf...

greetz

Share this post


Link to post
Share on other sites

opschieten dan maar he :closed: en beterschap kerel.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stalen neuzen voortaan maar he :wacko:

 

Ben ook wel benieuwd :closed:

 

grtzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zoals beloofd, hier de fotos

 

niet zeuren over de slechte kwaliteit want van mij zijn jullie niks anders gewoon dus gewoon lekker chillen en kijken naar de pic's

 

ik moet er helaas wel bij zeggen dat ik deze leuke hobby een tijdje vaarwel ga moeten zeggen na deze kweek.

daarna wordt t alles in dozen en opbergen om binnen een goeie 1,5 jaar weer uit te halen en op een ietsje grotere schaal te beginnen. tot die tijd ga k me moeten verdiepen in guerilla

kweek dus ik ga blijven bijleren...

de reden is dat ik nu in huurhuis zit en ik in januari ga verhuizen naar een huis.

alleen woont mijn moeder dan een tijdje bij me in tot haar huis af is en aangezien de bouw pas is begonnen gaat t minstens n gans jaar duren eer dit voltooid is...

 

tja, er zal een traantje vloeien bij t inpakken van de kweekspullen maar ja, na regen komt zonneschijn....

 

hier dan de feiten.

 

Dag 36 Bloei

temp lampen aan 29 graden

temp lampen uit 20 graden

LV lampen aan 43%

LV lampen uit 60%

PH bedraagt 5.8-5.9

voeding volledig canna

hoeveelheid, helft van aanbevolen dosis.

 

sommige heb ik moeten buigen want werden veel te groot,

zijn eergisteren pas gewtopt met groeien, tot eergisteren was er IEDERE dag een verschil in lengte!!!!

de grootste is nu 120cm, veeel te groot maar ja, mijn onzekerheid over mezelf deed me veel te lang voorgroeien en dan krijg je dit...

 

 

en nu de fotos....

 

gallery_18090_8747_555097.jpg

 

gallery_18090_8747_525063.jpg

 

gallery_18090_8747_159055.jpg

 

gallery_18090_8747_299251.jpg

 

gallery_18090_8747_235010.jpg

 

gallery_18090_8747_536333.jpg

 

 

 

 

 

@ stampertjeuh : fijn om je nog eens te horen, het gaat hier goed, hopelijk bij jou nog beter!

 

@ Nomar: you can get the cookies but i'll never give up the milf's :closed:

 

@ KFK : ongeduldige, laat nu ook maar iets achter :wacko:

 

@ irezumi1 : tja stalen tippen sta je niet mee op uit bed... wou te snel bij de postbode zijn met mijn pakje van op ebay maar helaas, de kast had andere plannen die ochtend en ja...

stommiteit begaan he, van verstandig te zijn breek je over t algemeen niet zo snel iets...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wat een boesjboesj :lol:

Blijven knakken en buigen jongen anders knallen ze je dak uit!!

beetje zoals dit:

 

boom_huis.jpg

 

Nee even zonder dollen,

topjes liggen inderdaad wat ver uit elkaar, maar ze zien er wel zalig uit :verrygood

Hopelijk groeien ze niet teveel door, en blijven de toppen zo bouwen,

want dat ze er zin in hebben kan je goed zien.. :rolleyes:

 

succes, grtzzzz

 

Nomar

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey nomar, leuke foto.

 

ze zijn gestopt met groeien dus k ga niet meer buigen en knakken, heb ik trouwens al gedaan.

vind ook dat ze t goed doen al zijn de toppen zoals je al aanhaalde nogal verspreid van mekaar

maar op de foto lijkt het minder bush dan in t echt.

 

jammer dat dit voorlopig mijn laatste ronde gaat zijn maar ik blijf wel actief en ga me proberen

toe te spitsen op de buitenkweek aangezien ik op 500m van het bos woon...

een groot bos waar je makkelijk 10km kan wandelen zonder bewoond gebied tegen te komen...

 

maar al k terug indoor ga kweken gaat t wel gelijk goed gaan met 6 lampen en een zeeer goede

isolatie maar das toekomstmuziek...

wel even een stash aanleggen nu voor het komende jaar dat ik al niet naar de sjop hoef...

Share this post


Link to post
Share on other sites

hey kerel,

 

dit ziet er beter uit als je vorige kweek he :verrygood ruiken al lekker zeker ?

het knaken kunnen ze wel verdragen hoor en voor wat ik zag bij mijn eigen kweek is dat de geknakte toppen toch wel iets dikker waren als de anderen.

 

mzzl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...