Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
suffie63

Pedomoord Uit Wraak?

Recommended Posts

Pedomoord uit wraak?

 

door Jolande van der Graaf

 

AMSTERDAM

 

Werd Rotterdammer Björn Jue (28) doodgemarteld omdat hij zijn eigen zoontje misbruikte? Diverse bronnen rond de in Pernis omgebrachte telecomhandelaar en zijn vermeende moordenaars melden dat Jue veelvuldig ontucht pleegde met zijn eigen kind, een jongetje van vijf jaar.

 

Volgens insiders hebben de opgepakte Wouter A. en Jeffrey van S. dit te horen gekregen via de dinsdag gearresteerde Marian D., de ex-vriendin van het slachtoffer. A. en Van S. zouden daarna het recht in eigen hand hebben genomen en samen een gruwlijk doodvonnis op Björn Jue hebben voltrokken.

 

De moordpartij in een dijkwoning in het centrum van de Rotterdamse deelgemeente, ruim drie weken geleden in het holst van de nacht, is te bizar voor woorden. Terwijl gealarmeerde agenten en omstanders zich rond het huis met de dichtgetrokken gordijnen verzamelden, waren Jue's kreten in doodsnood tot op straat te horen. Wat zich binnen heeft afgespeeld, tart iedere verbeelding. De Rotterdammer was door Wouter A. en Jeffrey van S. met tape op een stoel vastgebonden. Hij werd geslagen en geschopt tot hij overleed.

 

Het openbaar ministerie in Rotterdam ontkent dat Björn Jue is omgebracht naar het voorbeeld van een scène uit Hostel 2, een pas verschenen Amerikaanse speelfilm waarin mensen worden vastgebonden en vanwege de kick worden doodgefolterd.

 

Maar Magda Evers, het ex-vriendinnetje van Wouter A., houdt vol dat haar vroegere partner en de vader van haar anderhalf jaar oude zoontje zich wel degelijk door de ziekelijke filmbeelden moet hebben laten inspireren. "Ik ben ervan overtuigd dat hij er ideeën uit heeft opgedaan", zegt zij. "Een paar dagen voor de moord hebben Wouter en ik samen naar Hostel zitten kijken. Ik schrok me naar, want tijdens een van de bloedigste scènes zei hij opeens: 'Dat zou ik ook wel eens willen meemaken: iemand vastbinden, slaan en dat gevoel van totale controle en macht hebben'. Ik keek hem aan terwijl de rillingen over mijn rug liepen en kon alleen maar zeggen: 'Nou, ik niet hoor'. Het gaf voor mij weer aan hoe gestoord hij is."

 

bj_rn_2_2072311c.jpgMagda Evers woont nu veilig bij haar moeder nadat Wouter A. haar vier maanden door een hel liet gaan

 

Magda schetst Wouter A. als een zeer gewelddadige en driftige man die er prat op gaat om mensen tot moes te slaan. "Toen ik nog met hem omging, was het altijd hetzelfde: steeds praatjes over vechtpartijen, jongens op hun bek slaan. Zeker als hij stijf van de coke stond, zoals zo vaak."

 

A., zoon van een vroegere pizzabakker uit Hoogvliet, kwam regelmatig met politie en justitie in aanraking. "Een paar jaar geleden heeft hij een gewapende overval gepleegd op een benzinestation in Spijkenisse", somt Magda op. "Hij kreeg celstraf en tbs. Ik weet dat hij eerder ook een grenswisselkantoor in Rotterdam heeft beroofd en er met een vriend 20.000 euro buit maakte. Ze zijn er nooit voor gepakt, het geld was er in no time aan drugs doorheen gejaagd."

 

Magda liep haar jeugdvriend zo'n twee jaar geleden weer tegen het lijf. Ze begon een relatie, raakte zwanger, maar heeft welgeteld vier maanden met hem samengewoond. "Een sadistische jongen, die Wouter", vindt haar moeder. "Ik was doodsbang dat mijn dochter iets zou overkomen." Magda zelf: "Ik ging door een hel, Wouter sloeg me vaak ondanks het feit dat ik zwanger was. Tot een vriendin me overhaalde om weg te gaan. Sindsdien woon ik weer bij mijn moeder en heb ik het geprobeerd goed te houden, zodat Wouter zijn kind kan komen bezoeken."

 

Haven

 

Wouter A. en Jeffrey van S. kenden elkaar volgens Magda al jaren. "Ze werkten bij dezelfde baas: laden en lossen in de haven. Een tijdje terug hebben ze Björn leren kennen. Hij had een telecombedrijfje waarvoor ik nog een website heb gemaakt. Björn was een jongen met geld, maar Wouter zat volop in de schulden en had poen nodig. Hij heeft nog geprobeerd om met vervalste bankafschriften Björns rekening te plunderen. Dat heeft Björn waarschijnlijk nooit ontdekt, want onlangs zijn ze samen een wiethok in het huis van Wouter gaan opzetten. Alle spullen waren er al."

 

Terugkijkend op de avond van de moord: "Wouter kwam nog even aan: hij vertelde me die avond wietplantjes in Rotterdam te gaan halen. Via msn kwam nog een boodschap van hem: 'Schat, ik ga vanavond. Ik weet niet hoe laat ik thuis ben'. Ik ben naar bed gegaan en werd 's nachts gebeld door een bekende. Toen ik naar het huis van Wouter rende, kwam ik een politieman tegen. 'Ze hebben iemand vastgebonden en mishandeld tot hij is overleden', kreeg ik te horen. Ik ben altijd bang geweest dat Wouter nog eens iets heel ergs zou flikken. Maar een moord... zoiets had ik niet verwacht."

 

Bekend

 

Wouter A. en Jeffrey van S. werden ter plekke gearresteerd en zouden de moord onmiddellijk hebben bekend. Vanuit de bajes heeft Magda inmiddels post met getekende hartjes en veel 'I love you's' gekregen. Zo schreef A. haar: 'Hoi lieverd, ik zal je niet vragen hoe het gaat. Ik weet dat je met een hoop vragen zit en verdrietig bent. Maar jullie zijn niet uit mijn dromen weg te slaan. Ik kan nu niets kwijt, maar kom maar eens langs als ik bezoek mag hebben. Ik vraag je mij te blijven steunen', staat in de brief. "De andere kant van Wouter", aldus Magda. "Poeslief en aardig als hij wat heeft goed te maken. Alsof-ie dit zomaar kan wegwuiven."

 

Slachtoffer Björn Jue wordt vooral op internet door zijn vrienden herdacht. Contacten van de omgebrachte eigenaar van het bedrijfje BE Telecom beschuldigen hem ervan meer wiethokken in Rotterdam en omgeving te hebben gehad. Ook zijn verleden blijkt belast, want de Rotterdammer kwam al op jonge leeftijd vanwege gedragsstoornissen met hulpverleners in aanraking. Als vijftienjarige tiener dook hij kortstondig op in het Amsterdamse circuit van jongenshoeren. Of hij zichzelf destijds heeft geprostitueerd, is niet bekend.

 

Saillant zijn de reacties op de 'vriendensite' hyves.nl waar Björn Jue op foto's uit het uitgaanscircuit voorkomt, onder anderen met zijn ex-vriendin Marian D. Jue zou haar in het verleden hebben gevraagd om mee te doen aan de seksspelletjes met zijn zoon, waarop D. naar de politie stapte. Naar verluidt heeft de Rotterdamse Wouter A. en Jeffrey van S. hiervan volledig op de hoogte gebracht en zo wellicht olie op een smeulend vuur gegooid. Dat lijkt te kloppen, want een dag voor haar arrestatie dook op internet een opvallend, anoniem bericht aan Marian D. op: 'Ik vraag jou één ding; waarom? Waarom zeg jij zulke dingen over hem tegen Jeff en Wouter? Hij was toch je vriend, je maatje? Spoor je wel, Marian? Of ging het je om geld, zodat je weer kon snuiven...'

 

Het openbaar ministerie wilde gisteren geen mededelingen doen over de voortgang van het onderzoek naar de martelmoord.

 

Gelezen in de Telegraaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uhmmmm ik mag het niet zeggen maar als het daadwerkelijk een Pedo is/was heb ik er geen problemen mee, en boontje komt om zijn loontje.

Ik ben ook fel voorstander om zulke lui de doodstraf te geven sommige mensen vinden mij te extreem in dat denkbeeld ik ben bijvoorbeeld ook voorstander een verkrachter zijn zaakje eraf te snijden.

 

Hier in mijn woonplaats heeft een vader een keer de verkrachter van zijn dochter van 8 20x in zijn nek gestoken ik riep gelijk die moet een lintje krijgen, ik zou hetzelfde doen ze mogen met mij alles doen maar van me vrouw en kinderen moeten ze afblijven!!

 

Maar die mening zal elk weldenkend ouder wel met mijn delen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Uhmmmm ik mag het niet zeggen maar als het daadwerkelijk een Pedo is/was heb ik er geen problemen mee, en boontje komt om zijn loontje.

Ik ben ook fel voorstander om zulke lui de doodstraf te geven sommige mensen vinden mij te extreem in dat denkbeeld ik ben bijvoorbeeld ook voorstander een verkrachter zijn zaakje eraf te snijden.

 

Hier in mijn woonplaats heeft een vader een keer de verkrachter van zijn dochter van 8 20x in zijn nek gestoken ik riep gelijk die moet een lintje krijgen, ik zou hetzelfde doen ze mogen met mij alles doen maar van me vrouw en kinderen moeten ze afblijven!!

 

Maar die mening zal elk weldenkend ouder wel met mijn delen.

 

Ben geen ouder maar deel die mening wel. Verkrachten is gewoon... slecht !

 

Ik vind da goed gedaan van die kerel, zo moet dat dus gewoon. Hoe komt het dat de verkrachter van een acht-jarig meisje überhaupt nog op straat kon rondlopen ?

Gelukkig zijn pedofielen het schorem onder het schorem, en als die in de bak vliegen weet iedereen wie dat is en wat em heeft gedaan.

Iedereen weet wat er DAN gebeurt... dropped soap :smoke

 

(waar ik dan weer NIET mee akkoord ga is als een meisje van 14 of 15 het wil doen, dat dat illegaal is...

en dat vinden ook vele mensen schokkend, ik begrijp niet waarom.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...