Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Feniks

Krampen en inpaniek?

Recommended Posts

Hallo allemaal,

 

Ik heb net een pure joint gerookt (afghaan of white widow weet ut niet cker) toen ik we joint had opgerookt bent ik naar huis gefiets en voelde eigelijk nix, na 3 min fietsen wat het net of ik ff een black out had toen ik weer een beetje bij was moet eerst me eerst realiseren dat ik nie droomde maar dat ik net een jointje had gerookt ;) (als ik iets fout typ of als het wazig lijkt ik ben nu nog super stoned vandaar :D) kreeg ik zware krampen ergens bij me navel en raakte ik een beetje in paniek toen heb ik mezelf rustig gemaakt door overdreven hard te adem (kan dit??) en toen voelde ik me in eens heel lekker (nu nog steeds!)

 

moraal: heb ik misschien een bad trip overwonen of is het iets anders? rugesties graag

 

En nu ga ik lekker van me high genieten :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja et is allemaal eiglijk gwn maar die black out was et echt een blackout dat je een bepaald stukje ni meer kende of gwn een raar gevoel

en die krampen kunnen door een soort stress komen die je krijgt (is dit je eeerste pure?? want dan kan je te hoge verwachtingen ebben waardoor je deze krampen of pijn kunt krijgen.en dat ze wegginge door hevig te ademen is bullshit je d8 gwn dat dat zou helpen en omdat je zo d8 voelde je et ook) eb ik ook al is gead dak d8 van auuww da deed zeer toen ik erges tege was gelope(paal) wnr iemand zei dat et helpt als je er dan een beetje redbull overgiet dus deed ik dit en et elpte maar alleen omdat ik d8 dat ze zou helpen(eb et later ondervonden ;) )

een soort placebo dus maar gwn een mentale dan .

Share this post


Link to post
Share on other sites

de black out was meer van waar ben ik en waarom voel ik me zo raar en ik denkt dat je gelijk hebt met mentale placebo ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...