Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
iederzijnplezier

7X autoblueberry 400watt philips

Recommended Posts

Al het materiaal is vandaag binnen gekomen meerdere fotos volgen hier nog van.

tot nu toe hebben we de kas kunnen bouwen zijn nog op zoek naar een plaats waar we zwart wit folie kunnen kopen echter :S tuincentra's hebben dat blijkbaar niet. We gaan bij dit project 7X auto blueberry onder een 400watt philips lamp kweken. eerste gedachten over de kast ?

 

gallery_34371_15192_19844.jpg

gallery_34371_15192_5066.jpg

gallery_34371_15192_18274.jpg

gallery_34371_15192_11373.jpg

gallery_34371_15192_18687.jpg

gallery_34371_15192_23777.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

ahahahaha Chapo man. Hoeveel km moest je doen van brico tot bij uw woning?

 

Het ziet er in ieder geval goed uit.

 

Succes alvast

Share this post


Link to post
Share on other sites
ahahahaha Chapo man. Hoeveel km moest je doen van brico tot bij uw woning?

 

Het ziet er in ieder geval goed uit.

 

Succes alvast

nou zo een 3km dit was lache geblazen toen de takken van de bomen wat lager gingen hangen haha

je moet roeien met de riemen die je hebt ^^

Share this post


Link to post
Share on other sites

succes met je ronde en je moet het maar doen met al dat hout in je rugzak op de fiets :engel

 

wat zijn de afmetingen van dit kastje, want op het eerste zicht lijkt me dit wel vrij klein voor een 400w

 

zwart/wit folie vind je in de GS, ik veronderstel dat je van BE bent en ga je hier ook niet vinden, of bestellen of naar de GS

 

ben benieuwd en blueberry is een lekker soortje

Share this post


Link to post
Share on other sites
succes met je ronde en je moet het maar doen met al dat hout in je rugzak op de fiets :engel

 

wat zijn de afmetingen van dit kastje, want op het eerste zicht lijkt me dit wel vrij klein voor een 400w

 

zwart/wit folie vind je in de GS, ik veronderstel dat je van BE bent en ga je hier ook niet vinden, of bestellen of naar de GS

 

ben benieuwd en blueberry is een lekker soortje

Dankje haha was wel wat ja je moet er wat voor over hebben zeker :)

 

Dankje voor de tip over t zwart wit folie.

De afmetingen zal ik morgen meten en dan weet ik je deze spoedig te zeggen.

100m3 afzuiging dus ik weet niet of dit een probleem gaat zijn ? hoogte is 130cm

Share this post


Link to post
Share on other sites

100m³ afzuiging voor een 400w , ben je toevallig geen 0 vergeten bij te zetten :)

mss best eens wat info zoeken hier op het forum en veel lezen want daar ga je het zeker niet mee redden

 

de hoogte 130, denk dat je beter kunt overschakelen naar de micro en met tl of tneon gaat kweken

 

maar ik blijf benieuwd :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

100m3 ken je beter als aanzuiging gebruiken.

 

130 cm gaat helemaal niks worden man. hoegroot zijn je potten? minimaal 20 cm hoog neem ik aan? dan de kap van je lamp nog nog is 15 cm kwijt en nog is 30 cm kwijt voor afstand tussen je planten en lamp totaal ben je 65 cm kwijt MINIMAAL. worden kleine plantjes.

 

om telleurstelling te voorkomen zo ik je hokkie to minimaal aanpassen naar 80x80x 180 cm dan maak je jezelf ook nog is mogelijk om haze te kweken. en benut je je 400 watt goed.

 

afzuiging minimaal 250 softbox nemen. maar goed krijg je in de zomer als nog gezeik mee als je dan nog kweekt met je hokkie dus voor heel safe 500 kuub.

 

kunt ook een buisventilator nemen maar alleen een kk lawaai.

 

veel suc6 met de hobby

Share this post


Link to post
Share on other sites
100m³ afzuiging voor een 400w , ben je toevallig geen 0 vergeten bij te zetten :)

mss best eens wat info zoeken hier op het forum en veel lezen want daar ga je het zeker niet mee redden

 

de hoogte 130, denk dat je beter kunt overschakelen naar de micro en met tl of tneon gaat kweken

 

maar ik blijf benieuwd :engel

we zullen zien ^^ ik zal nog is goed gaan nalezen dan over de afzuiging want ik gebruik ook nog eens een can koolstoffilter van 150m3 dus wss gaat dit wel problemen opleveren als fan dacht ik twee geruisloze buisventilatoren te gebruiken 1 voor inlaat 1 voor uitlaat met in de kas nog 2X 100mm pc fans ik ga het toch zoiezo proberen :) fans waren ietsjes te duur

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja hebt waarschijnlijk de combo gekocht dan afzuiging en filter tesamen die eigenlijk geschikt zijn voor een DP90 tentje met tneon

ik maak gebruik van een DP90 afmetingen 90x60x90 en afzuiging is 350m³ voor 220w tneon

 

met mijn 600w in een DR90 tent en afzuiging rond de 500m³ was het maar nipt om de temp onder controle te houden en ben toen ook terug geschakeld naar 400w en dan was het ideaal

Share this post


Link to post
Share on other sites

tjah noemen ze dat niet een gevalletje.....

 

opnieuw het wiel uitvinden?????

 

das die allang hoor!!! de doo en don't s ook

 

maar zelf weten... doe mij ( en vele andere hier ) een plezier en houd niet op halverwege je kweekje maar zet door tot het einde.

 

ben daar ENORM benieuwd naar. liefst had ik dit topic gezien begin juni :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites
100m3 ken je beter als aanzuiging gebruiken.

 

130 cm gaat helemaal niks worden man. hoegroot zijn je potten? minimaal 20 cm hoog neem ik aan? dan de kap van je lamp nog nog is 15 cm kwijt en nog is 30 cm kwijt voor afstand tussen je planten en lamp totaal ben je 65 cm kwijt MINIMAAL. worden kleine plantjes.

 

om telleurstelling te voorkomen zo ik je hokkie to minimaal aanpassen naar 80x80x 180 cm dan maak je jezelf ook nog is mogelijk om haze te kweken. en benut je je 400 watt goed.

 

afzuiging minimaal 250 softbox nemen. maar goed krijg je in de zomer als nog gezeik mee als je dan nog kweekt met je hokkie dus voor heel safe 500 kuub.

 

kunt ook een buisventilator nemen maar alleen een kk lawaai.

 

veel suc6 met de hobby

ik denk dat ik da de 2 buisventilatoren ga combineren en voor een andere aanzuiging zorg we gaan neit in de zomer verder met dit hok maar ik zal wel serieus nadenken om 1.80 balken te gebruiken lijkt me logischer ja bedankt :)

 

tjah noemen ze dat niet een gevalletje.....

 

opnieuw het wiel uitvinden?????

 

das die allang hoor!!! de doo en don't s ook

 

maar zelf weten... doe mij ( en vele andere hier ) een plezier en houd niet op halverwege je kweekje maar zet door tot het einde.

 

ben daar ENORM benieuwd naar. liefst had ik dit topic gezien begin juni :engel

Ik zal mijn best doen :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
ja hebt waarschijnlijk de combo gekocht dan afzuiging en filter tesamen die eigenlijk geschikt zijn voor een DP90 tentje met tneon

ik maak gebruik van een DP90 afmetingen 90x60x90 en afzuiging is 350m³ voor 220w tneon

 

met mijn 600w in een DR90 tent en afzuiging rond de 500m³ was het maar nipt om de temp onder controle te houden en ben toen ook terug geschakeld naar 400w en dan was het ideaal

http://www.eugrowshop.eu/be-nl/luchttechni...495m3-kunststof deze afzuiger lijkt me wel wat zijn in prijs flink goedkoper als die slakken lijkt me ik zou graag jou mening horen :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

link werkt niet want krijg dit "Er zijn geen producten gevonden in deze categorie." te zien :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites
link werkt niet want krijg dit "Er zijn geen producten gevonden in deze categorie." te zien :)

op eurogrowshop.eu bij buisafzuigers 495m3 maar als ik die koop moet ik zeker ook weer nieuwe koolstoffilter enzo ? XD of gwn door die kleinere doorblazen :engel

Share this post


Link to post
Share on other sites

grotere afzuiger is grotere filter

en je kast hoger maken zoals ze hier al eerder hebben gezegd, dan zou het mss lukken ja

Share this post


Link to post
Share on other sites
grotere afzuiger is grotere filter

en je kast hoger maken zoals ze hier al eerder hebben gezegd, dan zou het mss lukken ja

dit gaat weer klussen en bestellen worden haha wat moet dat moet dan maar ^^ maar de aanzuiging zou lukken met die 2 buisventilatoren achter elkaar geplaatst dan ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
grotere afzuiger is grotere filter

en je kast hoger maken zoals ze hier al eerder hebben gezegd, dan zou het mss lukken ja

plus met wat regel ik dit een variac ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

de aanpassingen zijn inmiddels gemaakt is nu 1.4 op 0.9 op 1.8nieuze afzuiger aangekocht en zaadjes zitten netjes in de grond nu onder 2 tl buizen foto's volgen nog (ben weer zo naar de brico toegefietst! )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Goed bezig B)

 

Die hoogte heb je echt nodig en je vloeroppervlak is nu ook ruim voldoende voor je 400watt peertje

Welke afzuiger zit er nu in?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Goed bezig :)

 

Die hoogte heb je echt nodig en je vloeroppervlak is nu ook ruim voldoende voor je 400watt peertje

Welke afzuiger zit er nu in?

een slak 500m3 zal volgende week fotos uploaden maar het gaat goed

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...