Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Kayless

GH controller.

Recommended Posts

Hiigh allen.

 

in sept. ben ik begonnen met m'n eerste hydro kweek en daarvoor de nodige spullen aangeschaft, bakken etc omdat en een DWC systeem zeer eenvoudig leek besloten daarvoor te gaan

goed begin gemaakt maar zeer snel zwaare lekkages gehad wat ik niet opgelost kreeg met spullen uit de lokale bouwmarkt dus dat werd het hem niet

 

omdat ik dit jaar toch niet op vakantie ben gegaan besloten wat upgrades ervoor uit te voeren en het zonder al te veel geklooi te gaan doen.

 

150x150x200 tent

1x 600w

4x general hydroponics waterfarms

1x zware vijver luchtpomp

 

op dit moment draait de eerste ronde nog van mijn oude setup in 2 GH waterfarms waarvan ik nog geduldig moet wachten tot in jan.

op dit moment noem ik ze beauty and the beast mits er interesse is wil ik best eens foto's plaatsen.

de bedoeling is dat in de tent 4 dames gaan draaien ieder in hun eigen waterfarm

en heb daarvoor in een DR90 tent een zaadje in een smartpot laten ontkiemen op aarde onder een enkele TL buis waarvan ik in jan. paar stekjes vanaf wil voor de nieuwe ronde. en het zaad moedertje heeft zelfs nu al zeer veel zin om aan de nieuwe ronde te starten

dag dagelijks als ik ga kijken naar de 2 dames zie je flinke groei in het kleine tentje.

 

na wat browsen op internet kwam ik iets interesants tegen voor mijn setup en hoop eigelijk of hier mensen zijn wat me verder kunnen helpen een leverancier te vinden.

 

GH heeft een kit gemaakt wat het mogelijk maakt makelijker en langer een hydro systeem te laten lopen zonder onderhoud te plegen. ( een weekend is mogelijk ipv checken dagelijks )

 

http://generalhydroponics.com/site/gh/docs...nstructions.pdf

 

nu vind ik dit systeem zeer interesant omdat het niet gebruik maakt van vijverpompen voor circulatie maar een klein luchtpompje voor circulatie tussen alle 4 en een kleine bak wat tevens mogelijkmaakt 1 bak te checken ipv 4 enkele bakken

 

http://generalhydroponics.com/site/index.p...tems/waterfarm/

 

http://generalhydroponics.com/site/index.p...ms/controllers/

 

ik zoek dus een webshop die mij dus de GeneralHydroponics Controller kit kan leveren, de kit bestaat uit 2 bakken, wat rubbers en slangen om een setup aan mijn huidig systeem uit te voeren

google gaf weinig resultaten helaas :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Leuk, ga ik zeker volgen. DWC is mooi om te doen.

Ben benieuwd naar fotos van je huidige kweekje

Welke lucht pomp ga je gebruiken, met hoeveel liter per minuut?

 

Kom ook ff bij mijn DWC topic langs

 

grtz

Zepher

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...