Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

shiningsilverhaze

Vraagje ivm drogen

Recommended Posts

Hoi grower's ik had een vraagje binnen een weekje 1 of 2 ga ik mijn plant oogsten en drogen nu was mijn vraag als ik de plant in zijn geheel droog en ik hang ze op haar kop kan ik dan beter niet eerst alle grote bladeren vewijderen ? en tussen de topjes al de kleine blaadjes uit knippen ?

ik vroeg me dan ook af als ik de plant op zijn kop ga hangen en de topjes hangen allemaal maar te hangen krijgen die dan geen langwerpige structuur ? ik zou graag de vorm willen behouden van de buds

zodat deze niet langwerpig gaan worden hoelang moet ik de gehele plant ondersteboven hangen ,tot ik takjes met buds er af kan knippen en dan apart drogen ? ?

of gewoon 2 weken aan de plant in zijn geheel laten drogen???

 

meschien allemaal wat noob vraagjes maar ik vraag het liever dan dat ik me weed verkeerd ga drogen

 

Groetjes bedankt als jullie me hierbij kunnen helpen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Joo Shining,

 

De plant in zijn geheel op zn kop drogen zorgt ervoor dat alle overgebleven suikers ed. tijdens het droogproces nog naar de toppen vloeien, dit komt de smaak zeker ten goede! Haal iig de grote bladeren alvast weg, alle kleine blaadjes rond de toppen gewoon laten zitten, deze kun je als de hele plant droog is verwijderen.

 

De vorm van de buds blijft volgens mij gewoon hetzelfde :) Hoop dat het zo iets duidelijker is geworden!

 

Peace out MJ B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

je kan de plant gewoon ondersteboven ophangen met of zonder groot blad eraan

dat je toppen uit gaan rekken omdat ze ondersteboven hangen . heb ik nog nooit van gehoord haha

gewoon 2 weken laten hangen en dan kan je de topjes zo los knippen

succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oke bedankt allemaal haha nu ben ik weer wat wijzer :( dankuu gaat wel pijn doen men lieve plantjes omhakken :) B)

 

Groetjes shiningsilverhaze

Share this post


Link to post
Share on other sites

ikheb het 1 keer gedaan met 1 plant....

Is zwaar klote vind ik dan...Blad gaat er helemaal tussen zitten en het word er niet makkelijker op...

Gelijk kortwieken die handel hupsakee heb je ook niet zoveel droogruimte nodig....

 

 

BC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik vond het chill, je kan gewoon alles er lekker aanlaten zitten, als het droog is krijg je alle bloemen er gewoon netjes af. B) gewoon doen

Share this post


Link to post
Share on other sites
dankuu gaat wel pijn doen men lieve plantjes omhakken :) B)

 

Groetjes shiningsilverhaze

 

Hoi,

 

Gemeen mannetje ben je tegen die arme plantjes. :( :P :P

 

mzzl,wsteb

Share this post


Link to post
Share on other sites

:) @ wsteb : haha ja een beetje wel ja B) , voor jou maak ik speciaal een filmpje en dat plaatst ik in mijn outdoor topic nu vraag je jou af terwijl je dit leest wat voor filmpje

het is een filmpje hoe ik de planten kill hahah los de schaar erin als die de stam wel kapot krijgt anders word het een zaag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...