Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
licht brengt zuurstof

Buiten kweekje 20012. Genieten van het zonnetje

Recommended Posts

Het is niet helemaal het begin van het seizoen maar moest toch wat foto's maken en ben dan ook maar even naar buiten gelopen!:lol:

 

Ik heb de buiten plantjes eerst voor gegroeid onder tl voor dat ze naar buiten gingen in april. Er wat in een kas gezet en 5 gehouden.

 

Dit is een Candy kush stekje samen met een zaad Candy kush in een 40 liter pot. Deze heb ik in het volgende medium gezet : gezocht naar bemeste potgrond uit de dichtstbijzijnde tuin winkel die luchtig aan voelde . Gemixt met perliet, kokos ( blokken van de Hema die je moet oplossen. is een aanrader ) en beendermeel van Ecostyle. Verder nog een beetje rozen zooi van me ma er bij geflikkerd :) (weet niet meer wat er precies allemaal in zat). En nu geef ik aanvullend bloedmeel van Ecostyle. Ik geef ze ongeveer 5 liter per dag of om de dag :jump:

oowjah er staat ook ngo een kush half op de foto is een zaad plantje in 15 liter pot. die moest ik eigenlijk overpotten allang. maar hij zou eerst naar een andere plek gaan.

 

gallery_33869_14555_1915397.jpg

 

Een sativa onbekend voor mij ? het was een herma wou ik niet in de kas hebben en heb ik maar in de grond gezet ballen er af getrokken. Aangezien wat en gebeurde. nou best veel:P ik heb er al 400 zaden uitgehaald best leuk. En de toppen plakken ook wel aardig. Blad is raar vind ik :jump: Kan iemand mij vertellen wat de afwijkingen zijn of welke soort dit is?

 

gallery_33869_14555_2905248.jpg

 

sativatje

 

gallery_33869_14555_1634435.jpg

 

stammetje

 

gallery_33869_14555_1511262.jpg

 

half bud shot

 

Een stekje van een van de kas planten. Doet het niet erg goed maar blijft mooi groen en is toch 60 - 70.Deze is ook laat in de grond gezet. Toont nog geen haartjes.

 

gallery_33869_14555_207663.jpg

 

Verder heb ik 5 autoflowers in 15 en 20 liter potten gedaan met het zelfde medium al de Candy's. ak 47 auto van GHS. Deze Auto is echt een aanrader:) in een grotere pot kan je makkelijk 40 gram halen denk ik :jump:. zelf had ik zo'n 20 - 30 gram en hij is vrij zoet. Nadeel aan de auto van GHS was dat ik vond dat ze vrij meeldauw gevoelig waren aangezien deze zomer volgens mij niet super slecht was. Alleen waren ze gevoelig voor meeldauw op het laatst. Hier heb ik geen foto's van omdat ze al om zijn! en ookal vrij aardig op :vape:

 

Verder heb ik ze preventief bespoten met middeltje van Gout. Zitten alleen olien in volgens mij flesje niet hier. en nog een middeltjes van ecostyle tegen dopluis en spint.deze zorgde voor flink wat frustraties aangezien het brand op de bladeren veroorzaakte. logisch als een mens olie op zijn huid smeert gaat het ook harder. ( had wel snachts gespoten) hier zit pafaffine-olie in. Goed of niet goed? ik dacht van wel als je het verdunt.

 

namaste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...