Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
dr. grow

Help jongens men meisje gaat achteruit

Recommended Posts

Hoi ik heb eens een vraagje men plantjes zijn nu 4 weken van zaadje af ze hebben 2weken in propagator gestaan beetje te lang maar tentje was er nog niet. Nu hebben ze 2 weken in de tent gestaan en hebben ze voeding gekregen. Nu ga ik dagelijks kijken en ze lijken niet meer zo snel te groeien en ze beginnen gele bladpunten te vertonen ze hebben op 2 weken 3 keer water met voeding gekregen +-200ml t'stuk. 1ste maal met een ec van 1.2 en een ph van 5.8 dit vondt ik bij nader inzien een beetje te veel en is terug gebracht naar ec 0.9 ph 5.8 de plant van op de foto heeft gisteren 150ml water met 1 component voeding van bio nova gekregen ec 0.75 ph 5.8 toen ik vandaag ging kijken lijkt het erop dat de toestand niet verbetert help jonges??? Ik kweek onder een spectrabox 150watt

Share this post


Link to post
Share on other sites

wat voor aarde gebruik je?

 

gele bladpuntjes = op de rand van overvoeding

 

Zou voorlopig ffies niks voeden.

 

foto is nie zichtbaar hiero...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Denk eerder dat je ze te nat heb staan. Als je een spectrabox gebruikt produceer je weinig warmte waardoor ze ook minder drinkt. Maar ze eten wel gewoon, dus op termijn zal je je ec zelfs iets moeten verhogen. Als je grond nog vochtig is zou ik even een dagje niks doen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...