Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
pwa

stoned,high

Recommended Posts

Wat is nou het verschil? Ik word gewoon altijd stoned van het roken van een joint( wiet,shag). Ze zeggen wel es hasj maakt high, wiet maakt stoned. Maar ik verneem haast geen verschil. Ben vaak relaxed,soms sloom, spraakzaamheid verschilt per keer, lachkicks heb ik niet...heel soms es maar dan ben ik in een grappige bui.

Ook wordt wel gezegd dat het roken vn puur wiet/hasj meer high maakt?Maar als je een waterpijp rookt wordt je juist heel stoned...

 

 

 

hoe zit dat nu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik denk eerder dat als je een waterpijp rookt dat je high word..

 

Mar het verschil tussen de 2 is volgens mij, stoned(zegt 't eigenlijk al)je lichaam voelt zich zwaar, je bent moe..

 

High, je voelt je veel meer actiever(kan ik niet met zekerheid zeggen, nog nooit 'high' geweest, althans, nog nooit met een waterpijp ofzo geblow'd)

 

Dat zijn denk ik de verschillen tussen de 2, zoals ik zei, ik weet 't niet zeker.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik rook in 90 % vd gevallen pure wiet-stickies.(aangezien ik geen sigaretten rook) Naar mijn ervaring is er een hemelsbreed verschil met het roken van joints. Ten eerste heb je natuurlijk die gore tabak-smaak niet :o maar daarnaast is het effect ook veel beter. Ik vind dat de high veel natuurlijker aanvoelt maar toch sterker is; alleen als je puur rookt ervaar je het ECHTE effect van cannabis. Je krijgt erg creatieve gedachtenkronkels; terwijl je als je stoned bent vooral relaxed bent.

Share this post


Link to post
Share on other sites

True..

 

Ik smoke joints om lekker stoned te zijn, maar om dan ook lekker slap te ouwehoeren en beetje te hangen met me vrienden..

Als ik uitga, dan ga ik meer voor high effect, paar aardig pure jointjes mee enzow :o

 

Om het echte verschil te ervaren, raad ik je aan om de verdamper eens te gebruiken, dan weet je pas merk je het verschil met stoned zijn :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...