Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
JURI

foto`s Black Jack autoflower

Recommended Posts

gallery_34041_14227_1127139.jpg

gallery_34041_14227_1174422.jpg

dit is geen verslag gewoon enkele foto`s van 2x Black Jack autoflower

staan buiten van ongeveer 15 mei met 2 weken voorgroei onder spaarlampem 160W ongeveer 20 uur per dag

 

ontkiemt met Spongepots

potaarde van Plagron Batmix

 

tot nu toe 1 keer groeivoeding gegevens alga grow , maar lijkt mij niet nodig voor nog meer groeivoeding ,

nu de volgende 10 dagen ga ik beetje bloei voeding geven van plagron en dan nog 1 week ofzo niks en denk dat ze klaar zullen zijn tegen dan ....

 

het zijn echt mini plantjes , ik dacht dat ze toch iets groter gingen worden ,

 

foto kan ik hier niet uploeden ,even uitzoeken hoe dat moet .... komt eraaan ...

 

 

grtssss

Edited by JURI

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hello juri.

 

en hoeveel denk je dat de miniplantjes zullen opbrengen :lol:

 

Greets hesi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hello juri.

 

en hoeveel denk je dat de miniplantjes zullen opbrengen :lol:

 

Greets hesi.

 

 

Met deze twee hoop ik 15 -20 gr droog .

eigenlijk ga er niet om dat het veel opbrengt , maar wel dat het lekker is .... waar ik zo mijn bedenkingen bij heb ,naar mijn mening alles die zo super snel gekweekt is ,doet afbreuk aan sterkte en smaak ,maar wou eens uittesten ..... gewoon voor de fun ...zal proberen opvolgen en laten weten wat er nu vanaf gekomen is , of het doenbaar is voor te roken .... al ben ik liefhebber van Haze soorten ,

Het ziet er wel goed uit ,maar of het ook lekkere ga zijn is het vraagteken ,

die autoflowers zijn wel ideaal volgens mij als je wil beginnen met plantje te zetten voor te zien hoe alles gaat , ook leuk om te zien staan op het balkon ofzo , je ziet ze bijna ter plekke veranderen .... deze staan echt hele dag in de zon buiten waar het ook niet echt afkoelt door de wind want kan bijna geen wind aan .

 

@Hesi heb jij ook autoflowers al gedaan of ervaring mee ? of bezig ....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik schat hem 10 gr samen droog, weer heeft ze duidelijk verziekt :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

dat is eeeeecht wel een klein en schattig auto'ke :lol: nog nooit gezien

 

maar ik vrees ervoor dat je daar zelf 10 gram van afhaalt, of ze moet eeecht stampvol staan.

maar toch heeel leuk :lol:

 

mij autoflowers gingen zogezegd 100 cm worden maar door onder andere slecht weer maar 50. die van jou is 20 zeker ofniet?

 

hier een foto'tje van die van mij, ik ben ook graag bezig met autoflowers :wub:

gallery_34303_13951_295831.jpg

 

grts :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ik schat hem 10 gr samen droog, weer heeft ze duidelijk verziekt :lol:

 

 

ja we zullen zien :lol: hopelijk heb je Ongelijk !! ,moeten nog 3 weken staan ook als het nu eens echt zomer zou worden ,maarja , dus tis niet dat ze morgen geoogst worden , volgens deze site www.sweetseeds.es 40cm-100cm dus dat zal ongeveer kloppen - oogsten na 9 weken .... opbrengst nat zal dat zijn en de volledige plant op de weegschaal zonder de pot :wub:)) Outdoor yield: 40-250 gr/ plant grapjassen

 

dus ik hoop toch op 20 gr droog :lol: das toch een besparing van een goeie 100 euro die ik nie moet uitgeven ..... want tegenwoordig de prijzen da ze vragen is toch echt belachelijk aan het worden en dan heb je meestal nog crappy stuff ,zodannig belachelijk dat je beter zelf kunt kweken + ge weet wa je rookt ....

Share this post


Link to post
Share on other sites
dat is eeeeecht wel een klein en schattig auto'ke :lol: nog nooit gezien

 

maar ik vrees ervoor dat je daar zelf 10 gram van afhaalt, of ze moet eeecht stampvol staan.

maar toch heeel leuk :wub:

 

mij autoflowers gingen zogezegd 100 cm worden maar door onder andere slecht weer maar 50. die van jou is 20 zeker ofniet?

 

hier een foto'tje van die van mij, ik ben ook graag bezig met autoflowers B)

gallery_34303_13951_295831.jpg

 

grts :lol:

 

en welke soort heb je eigenlijk , want je hebt ook auto`s die groter dan 100 cm worden normaal ,zonder de pot bij te rekenen he :lol:

ja je hebt veeeeel grotere potten gebruikt , volgens mij leekt me dat overbodig voor een plantje die 100 cm kan worden ,ik denk dat ze maximum in 5 liter potten zitten of daar rond toch ..... ja ze zijn echt mini dat blikje bier is even groot als de top , die eerste black jack heeft zelf geen zijtakken das gewoon 1 top , die tweede heeft toch 1 deftige zijtakje en een tweede zit er ook aan te komen , maar idd. miniscul allemaal ,wel mooi , ideaal voor tussen een kruiden tuintje te zetten ,tenslotte zijn het ook "magische kruiden" .... ik stond er ook wel beetje van te kijken , het lijken wel bonsai wietplantjes .....

 

heb hier op het forum wel ook al andere zo klein gezien , ergens ook zulke en die stonden met 4 in 1 pot ,misschien iets grotere pot dan de mijne , kvond ik ook wel praktisch als er nu echt deftige toppen op komen en lekkere smaak van komen ,nog beter , is dat toch leuk voor op het balkon of gewoon in de tuin ,valt totlaal niet op ook , je kan dan ook veel verschillende soortjes zetten en toch niet zoveel ruimte nodig hebben .....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb je je planten ook niet buiten laten staan heel de tijd? Door de overvloedige regen en weinige verdamping staan ze veel te nat hierdoor en groeien de wortels en uw planten van geen meter. In het vervolg een klein afdakje voorzien waar licht door kan. Dan kan je ze daar onderzetten bij heel slecht weer!

 

Je kan er nog proberen nieuwe te zetten! Maar dan moet je wel niet meer te lang wachten!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Die van mij zijn super critical auto's van greenhouse.

 

Ik had ze eerst in een klein potje voor te ontkiemen en erna in deze potten gezet van ongeveer 7l en hun groei en bloeivoeding gegeven van greenhouse.

Maar ik heb nu geleerd dat je auto's beter niet kan overpotten omdat ze al een kort groeiproces hebben en je dit niet wilt verstoren. En de ideale grootte van potten is ongeveer 10l dus volgende keer ineens in iets grotere potten voor men volgende kweek :lol:

 

maar inderdaad het is zo gemakkelijk om ze te verstoppen tussen de kruiden en tis gewoon schattig :lol:

 

Grts :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@real11smoker : wanneer denk jij dan te oogsten ,de uwe zijn precies toch al stukje verder ?

 

 

 

Heb je je planten ook niet buiten laten staan heel de tijd? Door de overvloedige regen en weinige verdamping staan ze veel te nat hierdoor en groeien de wortels en uw planten van geen meter. In het vervolg een klein afdakje voorzien waar licht door kan. Dan kan je ze daar onderzetten bij heel slecht weer!

 

Je kan er nog proberen nieuwe te zetten! Maar dan moet je wel niet meer te lang wachten!

 

ja idd die regen zal daar wel veel mee te maken hebben ook eigenlijk weinig zon geweest , zelfde Black Jack bij nen maat is iets groter ,die staat wel in serre .... maar die soort is ook gewoon heel klein ....

 

ik heb nog 1xchurch en 1 x Super Lemon Haze 1x NL auto (greenhouseseeds), daarvoor ben ik klein serre afdak achtig iets aan het maken en keer buitenscrog proberen met die lemon haze ofwel die church , niet beide de andere zal gewoon ook buiten moeten , maar mijn voorkeur gaat naar die lemon haze onder het afdakje serre , die church zou tegen vochtiger klimaat kunnen , zullen zien ,heb ook niet zoveel tijd voor bij iedere zware regenval binnen te zetten ....

 

hopelijk is het een droge nazomer ,zou wel goed van pas komen ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ik heb ze eergisteren nog voeding gegeven en je moet dan zeker 10 dagen wachten dus binnen 8 dagen zal dat zijn

Dan laat ik een deeltje 1 week drogen zodat ik daar al kan van smoren en de rest 2 weken :lol:

 

Er zit wel tussen elke plant 2 dagen voordat ze in bloei schoten maar ik zie wel of ik ze ineens allemaal oogst of 1 om de paar dagen, hangt ervan af hoe de trichomen en stampers eruitzien natuurlijk :wub:

 

ik hoop alleen maar niet dat ik te laat ben door die 10 dagen :lol:

 

Grts :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...