Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

deephouse

wietbladeren

Recommended Posts

dag iedereen,

 

hopelijk kan iemand mij helpen met hetvolgende probleem:

ik wil graag wietboter maken, maar daar heb ik bladeren voor nodig,

waar vind ik er????

je kan ze blijkbaar niet kopen in een coffeeshop, maar waar dan wel??? :o

grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites
dag iedereen,

 

hopelijk kan iemand mij helpen met hetvolgende probleem:

ik wil graag wietboter maken, maar daar heb ik bladeren voor nodig,

waar vind ik er????

je kan ze blijkbaar niet kopen in een coffeeshop, maar waar dan wel??? :o

grtz

Nee ik denk niet dat je bladeren kan kopen. Het beste is om zelf een plantje op te kweken. Bladeren heb je gegarandeert als je het een beetje goed doet :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

geen idee eerlijk gezegt in de groothandel ik denk het niet :) :o

Share this post


Link to post
Share on other sites
je kan ze blijkbaar niet kopen in een coffeeshop, maar waar dan wel???

 

Als er dan toch centen aan te pas mogen komen, kan je toch net zo goed je wietboter maken met een kleine hoeveelheid topkwaliteit !?! ;)

 

Wietbladeren worden gebruikt omdat men als thuiskweker nu eenmaal een hoop afval heeft - wat men daar uit "recycleert" is sowieso "gratis" en gewoon meegenomen - 'n extraatje.

Als zuiver "handelsproduct" zie ik ze niet circuleren.... :) Simpelweg niet praktisch.

 

Greetz, :o

 

Seraph.

Share this post


Link to post
Share on other sites

er zijn wel kwekers die hun knipafval voor een paar centen verkopen, althans hier wel, dikke boterhamzak vol voor 5 euro ofzo, ideaal voor in de keuken, maar als je in nood zit is het ook nog rookbaar ghehe

Share this post


Link to post
Share on other sites

boterhamzak vol met bladafval voor 5 euro?! pfft vind ik nog duur hoor.. met een beetje goed zoeken en vragen heb je een vuilniszak vol en het is nog gratis ook..

Share this post


Link to post
Share on other sites

jah hier bij de growshop moet je 2,50 betalen voor een vuilniszak als je em komt brengen, dus je kan wel gratis weg krijgen hoor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol, dan hebben jullie het toch zeker niet over knipafval (dat spul waar nog thc opzit weetwel, waar je goeie cakes en hasj van kan maken) denk ik hoor... ;)

 

anders mag je het mij altijd is PM'en.... een vuilnis zak spul om hasj van te maken voor 2.50EUR lijkt me wel echt bangelijk....

 

maarnee, dan hebben jullie het volgens mij over gewoon bladen, waar je imo niets aan hebt :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...