Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

bubble cheese

ZIjn er onder de growers ook gamers

Recommended Posts

Jha kspeel HD games Op men samsung galaxy s2 gsm :rolleyes: :verrygood

 

Ng wel vet hoor !!!!

 

Groetjes Shining

Share this post


Link to post
Share on other sites

BF3, ( PC )

Daar komt nog bij GTA 5 als die er eenmaal is.

 

Grtz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb FF 14 en weer swtor opgepakt dus kan bij het MMO games lijstje pfff.

 

Zal van de week wat screens droppen.

 

/zODd

Share this post


Link to post
Share on other sites

PS3 hier, volgens mij de enige samen met Scarface.

 

Speel veel COD, vooral eerste modern warfare (dus COD 4) vind ik nog steeds erg vet, die nieuwe zijn allemaal veel te snel voor een stony. Ook andere wargames speel ik regelmatig, battlefield en operation flashpoint (beide) zijn zeer aan te raden.

 

Verder als ik erg zin in heb Assasins Creed, kan je helemaal in kruipen, vooral nieuwste met 3D brilletje. En niet te vergeten alles van Resident Evil.

 

Game ook al heel mn leven, langer dan dat ik blow, hahaha. Mijn eerste computer was ZX Spectrum, google dat maar eens voor de hardcore gamers. Heb hem nog en pas nog geprobeerd met bandje enzo, en werkte gewoon nog, Jetpac gespeeld.

 

Mijn naam op PS3 network is dan ook SPECTRUMHEAD. Zal je toevoegen Scarface of MURY79.

 

Laters HH

:verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

voornamelijk wow, en binnenkort maar eens beginnen met diablo3

 

pc gamer 4 life :verrygood

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb diablo3 gespeeld en het is een dikke tegenvaller , binnen 12 uur kan je het spel al hebben uitgespeeld erg jammer maar het is ook niet de moeite waard om verder te spelen . Online is ook niet veel aan , het spel draait nu op geld en met diablo2 was het toch altijd zoeken naar een beter iets

 

fall out 3 / new vegas ook snel uitspeelbaar maar wel erg leuk omdat je veel sidemissies hebt

 

nieuwe GTA V komt er aan dus nog ff afwachten wat dat word

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moeten we nog een keer doen bubblecheese XD

 

 

YOwww

 

 

Spelen straks weer ff :P

 

<_< <_< <_<

 

 

@ pacman..

:spliff: :blink: ;) :P

 

gta !!!ja man dat word pas dik,echt het man dat is zo een dik spel verveeld me ook egt nooit :whip:

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm reactie pacman gelezen en toch maar besloten eerst pandaria te kopen voor WOW ipv diablo 3 te kopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

call of duty PS3!! speelde het altijd dag en nacht, maar vind het tegenwoordig leuker om een beetje te glitchen, out of map, elevators, rpg jumps etc. en black ops zombie kino der toten lvl 77 gehaald :P

 

bless SJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nog iemand BF3 online?

Add me if you want ThaPlayah88

 

Momenteel probleem met het spel crashed na 5 minuten nooit eerder problemen gehad :S wazige zooi.

 

 

Grtz

 

RNL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gamertag: RensuhNL

Games: Call of Duty: Mw2 & Black Ops.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Heb heel veel gegamed zoals WOW, maplestory, knight online, fly for fun en dat soort games maar nadat dit beetje uit de hand liep doordat ik te veel gamed ben ik ermee gekapt.

shooter die ik veel gespeeld hebt is wolfenstein enemy territory (old skool maar prima game!)

 

nu af en toe potje league of legends.

voor de rest op de WII wil ik nog wel eens met 4 stoners op de bank zitten voor potje mario kart en van een gh5 ben ik ook niet vies van.

of op de oude nintendo mario kart dubble dash is ook funny!

 

voor de rest binnenkort WII U halen als ik weer wat geld heb en dat zal in januari zijn als de dure maand voorbij is.

Dan de games zoals mario kart, mario party enzo kopen daar ben ik fan van.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...