Jump to content
  • sanniesshop-banner.gif.d86ea02547aa126c899b25f607244aaf.gif sanniesseeds instagram

Sign in to follow this  
Guest Bolliex

Leuk plekje gevonden ;-)

Recommended Posts

Guest Bolliex

http://i.imgur.com/wx6aZ.jpg?1

http://i.imgur.com/FCeoG.jpg?1

http://i.imgur.com/fZB6Z.jpg?1

 

3/4 van de dag in de zon, geen bomen rondom.

Zou stuk of 3 plantjes zetten gewoon in de gezonde buitenlucht, welke volgens mij niet zouden opvallen door de vegitatie rondom.

 

Ik zou de blaadjes besproeien met cannacure om de week, en wanneer het donker is beetje voeding komen geven.

Ik zou ze niet in volle grond zetten, maar gewoon in de potten, en deze beetje camufleren.

 

Zijn er dingen waar ik op moet letten?

 

Groetjes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi plekje heb je gevonden..Met 3/4 van de dag zonne-uren heb je mazzel..Zet wat meer plantjes..op dat plekje ga je ze allemaal oogsten

Weet niet waarom prefereer jij potten !?

Let op de kut slakken (kopertape of slakken korrels gebruiken)..plas rondom je plantjes na iedere bezoek tegen konijnen (drink wat Hertog Jan, die is goed voor de smaak..lol)

Gr en veel succes :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Om er voor te zorgen dat foto's in topics ook in de toekomst beschikbaar blijven en snel geladen kunnen worden verzoeken we je om foto's in een wietforum album te plaatsen. Hoe je dat doet staat uitvoerig beschreven: Rechts boven in je scherm Help -> Foto's plaatsen

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Dus beter in volle grond?

Tzijn idd wel Autoflowers. Maar heb gehoord dat het makkelijker is om voeding te geven vanuit de pot.

 

Vinden jullie dat zo'n rond gat tussen de plantjes eigenlijk niet opvalt? Tis wel mooi afgelegen, maar hoe komt het dat het er zo'n gat in is?

Hebben daar mss al planten gestaan van iemand anders ?

 

Ik heb dat gat allesinds niet gemaakt, of is het gewoon toevallig dat daar geen planten groeiden??

 

Als ik gewoon willekeurig wat planten tussen de bestaande vegetatie zou zetten, zou het zeker minder opvallen, maar dan hebben da planten veel concurrentie he..

 

Moet je de grond voor het planten gaan bewerken met slakkenkorrels ?

Moet ik gewoon een open, halfvol blikje bier onder de grond stoppen op enkele cm van de plantjes?

 

Vele groetjes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mooi plekje heb je daar gevonden!

Alvast succes en veel zon toegewenst :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Dank je !

 

Wat raden jullie aan?

Volle grond ?

En ik heb hier al gelezen om niets van voeding te geven?

Ik heb in de aldi voeding voor bloeiende bloemen gekocht. 1,5 euro per liter, kan je aanlengen op 100 liter.

 

Loopt die voeding dan niet gewoon weg, in volle grond ?

 

Zouden jullie de ruimte tussen de planten kiezen zoals op de foto, of de wiet gewoon tussen de bestaande planten zetten, zodat ze minder opvallen?

 

Groetjes !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Edit onnodig quoten zie hier : hoe te quoten

 

Van wat ik gelezen heb spoelt vloeibare voeding in volle grond weg en is dus niet geschikt. Als de bestaande planten geen licht wegnemen zou ik ze eerst gewoon laten staan. Altijd goed als camouflage. Ik zou alleen even kijken of er geen wortels in jou plantgat zitten, ik denk dat de wietplant hier dan misschien wel last van kan hebben dus dan zou ik ze weghalen.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

Zonet aarde omgespit met klein schopje, en voedingskorrels bijgedaan en gemengd onder de grond.

Heb domme beginnersfout gemaakt, veels te veel slakkenkorrels gestrooid rondom. Eens thuisgekomen nog wat zitten lezen ( had beter andersom gedaan :) )

en gezien hoe schadelijk die korrels wel zijn.

 

Ben direct teruggegaan naar m'n spot, en alle korrels weggeschept met m'n schopje. In een plasticzak gedaan, en mee terug genomen naar huis.

 

Volgende week zou ik gaan planten, hopelijk zal het nog wat regenen zodat de voeding goed in de aarde kan terrechtkomen.

 

Heb allesinds ook opgemerkt dat er een slootje achterligt, waar vele brandnetels staan.

 

Iemand die mij een tip kan geven hoe ik best verder moet ?

Ben een echte noob op vlak van Guerilla, is de allereerste keer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Bolliex

M'n autoflower is bijna 2 weken maar nog altijd heeeeeeel klein, das nog te vroeg om buiten te zetten zeker ?

Wanneer iets aan het bloeien is, mag je normaal niet meer verpotten he ? Had toch gedacht na een 2-tal weken toch al een serieus bosje te hebben, aangezien deze al na 3 weken in bloei zouden moeten schieten,

maar niets is minder waar.

 

Het plantje is nog geen 10 cm groot, 1 konijnenhap en het is gepasseerd...

 

Nog beetje wachten best zeker ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...